tack för alla krya på mig!
jag gör så gott jag kan men det e f-n inte lätt, rostat bröd får iofs stanna rätt så länge i magen när det väl kommer ut ja då går det fort...*inte för detlajerat va?*
idag blir det proviva blåbär eller så samt kokt ris - hoppas det hjälper för även om jag behöver gå ned i vikt så hade jag inte tänkt att göra det på det här sättet
AM - välkomen hem, låter som om ni haft en skön resa samt ett riktigt bra hotell eftersom ni inte lämnade området ngt alls! jag har själv aldrig bott på hotell utomlands (Jo i städer världen runt men ej badområden) utan jag hamnar i privat boende, guesthouses och ngn lgh efterosm jag älskar det lokala livet lite för mkt för att kunna njuta på hotell bland en massa andra turister.
Ore - har jag grattat dig till bebis? om inte så gör jag det nu!
Telis - men din man e ju så kul! han e ju precis som mig! haha
minns inte riktigt men är inte han också jungfru som mig?
Vickan - förstår om du jobbar på som sjutton innan en längre sem, 3 v är en bra ledighet! jag gjorde ju samma sak under min sista grav, jobbade heltid plus mkt överitd hela 4 dagar inpå kejsarsnittet och för mig fungerade det absolut bäst då jag vill jobba undan, göra klart, lämna över snyggt osv.
Mugglan - jo visst jobbar jag m försäkringar dock mest på "andra sidan" dvs när det väl har hänt ngt är jag den som utreder och beslutar om olika ersättningar. men inkomstförsäkringar finns det en del olika och jag tycker nog att du har fått bra svar. sen kan man ofta teckna olika avtalsförsäkringar via sin arbetsgivare. via min arbgiv kan vi teckna upp till 15 olika typer av gruppförsäkringar bla 3 olika typer av inkomstförsäkringar. De som faller ut vid arbetsoförmåga pga sjukdom är det ofta ingen mening med kan jag tycka men de som faller ut vid arblöshet, fock m karenstid, är mer attraktiva. dessto bätter skydd dessto mer får du betala såklart. den jag har faller ut först när a-kassa utbetalas och det är väl sådär då det innebär 90dgr karens men sen så täcker den i 6 mån. har dessutom en via facket som är hälften så bra.
minns inte alls vad mer jag skulle kommentera, får kika igen o återkomma