Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Heeeej Muggles!!!
Känns det bättre nu?
Heeeej Muggles!!!
Känns det bättre nu?
Men nu får ni SLUUUTA!!!
jag ÄLSKAR semlor!!!! men här finns de ju inte att få tag på förrän det verkligen är semmeldags!
och då abra på två ställen. AQ café och Fika.
åååå jag längtar semla nu.....
Mugglan,
vad bra att du "bara" är låg när hormonerna hoppar.
Me dt är tillräckligt jobbigt ändå.
Minns både när jag tog hormoner för att bli gravid, samt när jag åt mina förra p-piller. Jag blev en sådan jävla trist bitch! Helt otroligt egentligen när man tänker efter.
Att vara kvinna är sannerligen inte så lätt alla gånger...!
AM,
haha vad skoja tt du är så uppåt!
Jag tycker också det känns otroligt bra i tråden just nu! Så mycket positiva saker som hänt!
Nu hoppas jag bara att det ska gå vägen för alla andra som ligger i startgroparna också!!!!
Härligt med din Florensresa också. men du NÄR tänker du komma hit till NYC då???! VA???!!! jag bara undrar!!!!
Förresten så svarade ingen på hur det blir med galleriet???
TELIS,
vill du lämna över till ngn annan???
Och vem vill isåfall ta över?
För vi vill ju ha galleriet igång!
Själv tror jag inte att jag ska frivilliganmäla mig eftersom jag redan nu VET att jag har så jädrans mycket omrking mig att det säkert inte kommer bli så bra att jag tar över ansvaret med galleriet. Uppdateringarna kanske kommer att komma lite väl glest då...
Men som sagt, jag HOPPAS att någon vill ta över. ifall nu inte Telis känner att hon kan och vill fortsätta vara vårt fotonav även efter att Televinken är ute och viftar för fullt UTANFÖR magen!
Å jaaa!
recept hitåt!!!!
TACK parnassia!
Fast det värsta är att jag är en dålig bagare....
Och inte blir det bättre av att man här måste experimentera med torrjäst och gasugn som har en odefinierbar temperaturinställningsmekanism... I farenheit. Fast jag ahr faktiskt lyckats med lussebullar tidigare. På typ 3:e försöket, haha!
Men man kan alltid prova med semlor.
om inte annat ska ju mandelmassa o grädde på och det kasnke trollar bort ev torra bullar....!?
Parnassia förresten,
visst läste jag att ni kommit på namn nu??
Eller har jag bara drömt det? Eller blandat ihop dig med ngn annan här i tråden? Isåfall ber jag om ursäkt...
Kul med namn!
Er stora tjej har ju samma som vår!
GOD SMAK hahahahaha!
Näe nu borde jag jobba vidare men idag har motivationen blåst iväg....
Usch!
Jag tror jag ahr en liten jobbidentitetskris faktiskt.
Men det vet ni ju sedan tidigare. Jag ahr ju skrivit lite om det förut.
Och nu igår var jag och maken på ett seminarium och då insåg jag ännnu mer att jag tror att jag vill byta jobb...
Men till VADÅ?!?!? Jag KAN ju inget annat....!!!!
Plus att jobb ju inte växer på träd direkt. vare sig här eller i Europa om man någongång vill tillbkas dit. Huhu!
Nej, nu ska jag itne deppa för egentligen är jag glad idag.
De här tankarna puttrar alltid mer eller mindre i bakhuvudet på mig....
Vickan!
GRATTIS till båe makens jobb och tll er årsdag!
Mpåste ändå kännas övervagande bra nu med tanke på att ni snart blir tre, eler? Att han får stann menar jag. Tid att flytta kan ni ju ta er senare. Det är aldrig för sent...
Haha, det har blivit mitt nya moto: It´s never to late!
Jag behvöer det för annars kan jag få kramp i hjärnan och magsäcken av att fundera över framtiden.
Men att strutsa fram med huvudet i sanden och tänka "Its never to late" gör att jag klarar av att känna mig riktigt glad 90% av tiden...!
Och sedan vill jag ytterligare en gång önska Telis Lycka till!!!!
Och bra att du fortsätter med galleriet. Hojta bara till OM du framvöer känner att du vill ge över ansvaret till ngn.
Hm, jag föredrar faktsikt också KÖPESEMLOR om jag får välja...
MEn nu när man bor i Semmelfria landet får man väl försöka baka ändå. Hmebakta är ju klart bättre än INGA semlor!
Och Parnassias recept verkade gott så det ska jag förska testa!
Snorkis,
försök att inte ora dig. Inga symptom är härligt! iallafall om symptomen innan varit illamående och trötthet, ont i ryggen och så...
Men visst är det svårt att inte tänka steget för långt...
kram!