Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

PB
    jag vet inte jag reagerade så mycket heller på alla hormoner, men visst borde de ju inte säga att det INTE blir några. För det händer ju faktiskt saker i kroppen och huvudet inte minst, med allt som snurrar. Jag svettades däremot ordentligt om nätterna och kände mig tung och öm i magen de sista dagarna. Nerverna sitter ju utanpå kroppen av situationen så det är ju heller inte säkert att det är just hormonerna som orsakar humörsvängningarna men oavsett så beror det ju på hela IVF-cirkusen i så fall och det kan man ju inte blunda för.

• nennesjuttioåtta

EA
    kul med bröllopstårteförtroendet! Vad ska du hitta på för smarrigt? Kommer det bildbevis till galleriet sen? Eller ditt galleri btw (sälj sälj!)

• nennesjuttioåtta

pb
    nej precis. man kanske hade blivit lika arg iaf. Fast å andra sidan, nu när jag blir förbannad så kan jag samtidigt tänka "fan, så här här skulle jag inte reagerat annars". Som när vi spelade alfapet i helgen och jag var så jävla nära att börja gråta för jag fick bara konsonanter. Men hallå...

• nennesjuttioåtta

lappis
    hahah, jag är skitdålig på 4 i rad. jag snöar in på min egen strategi och helt plötsligt har jag förlorat.

• nennesjuttioåtta

snaily
    det ÄR skönt att få berätta om det. Och få sätta ord på det, för det är svårt att ta in annars. Ta hand om dig och maken i kväll.

• nennesjuttioåtta

PB
    ja eller hur, bara konsonanter ? vad är det för jävla rättvisa? Jag tyckte att jag gott kunde få 1000 poäng för TTTRNPCK.
    De vi spelade med vet inget (än), och därför kunde jag ju inte release the beast hur som helst heller. Och så satt P mittemot och studsade av återhållet skratt åt mig ? ÅT MIG, hur vågar han!? , just där och då fick jag en ingivelse att jag skulle döda honom men den ene är ambulanssjuksyrra och den andre är jurist så jag hade suttit pyrt till. Sen när P tog den enda vokal som fanns på brädet skrek jag rätt ut, sen skrattade jag väldigt ansträngt HARRHARRHARRHARRR samtidigt som jag försökte få ordning på den darrande läppen.

hahahha, fy fan vad de tyckte jag var dålig förlorare.

• nennesjuttioåtta

lappis
    how you doin? *dregglar*

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter