Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

BS
    Hoppas ni får komma hem till helgen!

Vickan
    vad skönt att allt såg bra ut och att Trolllet vänt sig åt rätt håll! Hur många veckor är det kvar?

• nennesjuttioåtta

aaah hemorrojder är min största skräck, men har insett att det är ganska vanligt (väl?).

Vickan
    ja men då är den ju leveransklar när som helst!

• nennesjuttioåtta

BS
    Varför har du ont i svanskotan? Får alla det eller är det konstruktionen (min pekar rätt in i kroppen av någon outgrundlig anledning)?

• nennesjuttioåtta

BS
    aha, ja jag fick ont i svanskotan för flera veckor sen som sitter i så det hör väl till.
    Så länge de försvinner är det väl OK, vill inte ha en vindruvsklase i röven direkt *minns min tid inom hemtjänsten*

• nennesjuttioåtta

jag surfar! Fast jag hade svarat om det ringde. Men det gör det aldrig.

• nennesjuttioåtta

usch, på mitt förrförra jobb så ringde det i ett och jag gillar att serva och så men till slut fick jag ju ångest bara av att höra ringsignalen. De hade samma på Clas Ohlson kommer jag ihåg, så när jag var där och handlade en gång så ringde deras telefon i kundtjänsten och jag började kallsvettas. Nej, fy. Nu är det skönt för nu är det JAG som ringer folk eller också vet jag om att folk ska ringa.

• nennesjuttioåtta

vickan
    ja precis, det var då i oktoberbrudssvängen. Snacka ekorrhjul. Usch! No more! Men jag lärde mig ju läxan att man inte är oersättlig (iofs blev de tre på min gamla tjänst) och att ingen tackar en för att man jobbar sig in i väggen. Nej, nu föredrar jag att jobba för att leva och inte tvärtom.

• nennesjuttioåtta

Ore
    Beklaagar också sorgen men vad skönt att ni hann dit!

• nennesjuttioåtta

nu ni tjejer blir det kebab! Trevlig helg!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter