• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Cicci - en av orsakerna till att jag och maken ibland har slunkit in på Cadierbaren . Vet att Dahlgrens har lunch men vet däremot inte hur det är att ha med barn dit.

Gärna brunch förutom att jag är fulltecknad de närmaste helgern - februari ser bättre ut för min del.

• Lapinette

Har FB slutat skicka mail - ÄNTLIGEN! När jag går in på min yahoo så ligger det typ 340 meddelande från FB. Är glad om jag slipper.

Jag hade också 5 bröllop på ett år. Det blev lite "jobbigt" tillslut och inte alls lika skoj med möhippor etc. Sen stod jag allihop ganska nära så det var att srkiva tal och hitta på spex på löpande band.

• Lapinette

Ett av de roligaste bröllopen, om man tittar på partyfaktorn, var den jag och troligen alla andra var fullast på! Sen var det även ett av de allra första bröllopen. En kompis som gifte sig för en så där 13 år sedan.

Och bröllop är så himla skoj att gå på. Alla är glada och så fina!

• Lapinette

Ahhhh... hur kunde jag glömma bröllopet i Tyresö för några år sedan. Måste nog lägga till det som ett av de roligaste och åter igen ... aldeles för mycket alkohol. Usch, borde jag bli skrämd här och säga att kaninen verkar ha mycket roligare med än utan?

• Lapinette

Förresten en liten fråga. Kan man ha mingel typ öppet hus med lite mat som man får stå och äta typ från 17.00 och senare på kvällen ta bort maten, fram med groggvirke och köra dans? ... jag funderar vidare på min skräcködlefest.

• Lapinette

Tänkte öppethus från 17.00 och sen skriva att dans från 21.00 (typ).

• Lapinette

Muffinstönt - skräcködlefest = 40-års fest

Har inte plats och känner inte för något sittande bord med tal och hela karusellen. Känns lite som vi precis har haft det i o m vårt bröllop för 3,5 år sedan samt att jag hade det när jag fyllde 30 år. Men samtidigt så älskar jag ju att dansa så det vore ju trevligt.

mugglan - men kan inte böjen komma senare? Det är väl inte konstigt om cykeln är lite ur spel så där efter mf?

• Lapinette

BS - du menar till nästa lördag? Ja, de flesta verkar ju rösta på den kort-korta här inne så jag antar att det blir den MEN ... jag tror faktiskt att dagsformen får bestämma. Ska prova igen i helgen också för att se om jag behöver köpa lite nya accessoarer till.

• Lapinette

BS - visst är jag toast madame och eftersom jag har haft så mycket jobb denna vecka har jag inte hunnit göra speciellt mycket mer än att kolla läget med värdinnan samt scanna in kort som jag ska använda i bildspelet. Behöver ägna ett antal timmar i helgen åt detta + jobb. Ingen rast, ingen ro!

• Lapinette

BS - japp det blir att hugga tag i bildspel, sång och inhandla lite saker. Hur ser det ur för er, får ni komma hem?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter