Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Snaily - vad skönt att det såg så bra ut!!! Det är så jäkla många moment på vägen i en IVF som kan gå galet så jag förstår lättnaden att hela tiden kunna bocka av del för del.
Snaily - vad skönt att det såg så bra ut!!! Det är så jäkla många moment på vägen i en IVF som kan gå galet så jag förstår lättnaden att hela tiden kunna bocka av del för del.
Jösses vad mycket IVFande det är här på tråden just nu. Jag hänger inte riktigt med vart alla ligger i planeringen.
Snaily - för dig borde det väl innebära ÄP om ca en vecka?
Iiiiiiiiiii... vad spännande!
Och snart är det alltså även din tur, PB. Attans vad det går snabbt i svängarna.
Blivande - härligt har du också varit och tittat på bebisen idag! Och beklagar dödsfallet.
Det var ju så att nennes lilla frysis var ca en vecka gammal när den plockades tillbaka (långtidsodlat) så det är nog därför ni ligger så lika.
Snaily - supersnart!!! Själva sprutandet beror ju på hur äggen mognar och vad de kommer att se på nästa VUL men jag sprayade i 12 dagar har jag för mig.
Liten - ja, det var faktiskt helt underbart! Sa till maken att jag tänka mig en vecka i Thailand en så där 1 gång/månad.
Hinner inte läsa allt då jag är överöst med jobb. Ska ut på två stora presentationer denna vecka ... så mycket fick jag för att jag tog semester i förra veckan och trodde att det skulle vara luuuugnt när jag kom tillbaka. Nåja, det är bara att bita ihop och försöka hålla de rödögda ögonen öppna.
Vilket fall som helst, jag gick ju inte in här för att beklaga mig utan för att jag ville önska Telis ett jättestort lycka till om vi inte hinner att "ses" innan det är dags för dig.
LYCKA TILL OCH HÄLSA TELEVINKEN!!!!
Vinkar även till Tinga och dagisstarten som verkar ha gått så bra. Huuuurrraaa!!!
Nu åter till mina presentationer. Bye, bye!