Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ska in och kika på Televinken och sen i höst påminna Telis om vad hon har sagt gällande julkort .
Ska in och kika på Televinken och sen i höst påminna Telis om vad hon har sagt gällande julkort .
Nej, det är en businesskavaj... har provat sjalar hemma (i silver, guld, färg) och ingen passar. Åhhh ... vad jag saknar Galleri Lafayette och deras sjal och hattavdelning. Och jag har inte letat varken efter halsband eller sjal. Har inte hunnit. Halbandet jag ville visa på Dyrberg Kern är det jag hade funderingar på att använda till klänningen. Kanske har du redan sett den på någon lunch/brunch då jag har haft det i min ägo sen 14 feb 2009.
Det är när denna diskussion med halsband, sjal etc kommer upp som det känns enklare att välja den eleganta klänningen ... för den är så gnistrande samt halterneck att det där med ytterligare smycken går bort.
Snaily - lycka till gumman!!! Ska hålla tummar och tår för superduperägg.
AM - är inte mycket för oäkta längre.
AM - om jag hinner ska jag ta en sväng innan tvättstugan idag ... fast jag måste släpa på datorn.
Annars gillar jag Zanzlösa smycken ... eller så får det bli stort halsband, små örhängen men däremot känns det som en svart, chiffongsjal är ett måste.
AM - vet vilken affär du menar men när jag var där inne (för fleeera år sedan) så var de faktiskt ganska glada bögar .
EA - skit för byråkrati!!!! Förstår om du känner dig uppgiven. Jag skulle bli så förbannad !
mugglan - grattis i förskott!
Ore - du går gärna tillverka några till mig ! Vet inte om jag hinner springa på stan för att leta.