• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

EA - jaaaa... det är bara örhängen som jag fortfarande funderar över. Jag hade en liten "confession" för maken när vi skulle sova igår. Berättade om blusen jag hade köpt samt rabblade upp alla kläder/skor jag har inhandlat denna månad ... tror jag ska köpa örhängen när jag ändå är i farten.

• Lapinette

Liten - måste det vara jag?!!! Jag har ju förutom julklappar köpt födelsedagspresenter till mamma, pappa och brorsan (och det blev ju en ganska dyr en i år!)... fy för alla som fyller år mellan julafton och löning i januari .

• Lapinette

Känner flera som har bestämt namn innan men sen när den lille väl kommit så har inte namnet alls stämt med utseendet så de har ändrat. Kolla in honom, fundera på vilka egenskaper han har så tror jag det löser sig.

Råger !!!! nenne menar du att han ska heta som Polaren?!

• Lapinette

Nääääääääääääähhhhhhhhhhhh, skämtar du snaily!!!! Det kan ta mig f'n inte vara sant!!! Shit, jag blir så ledsen för er och ryser över hela kroppen (minns när Telis berättade över en brunch om sina ägg).

• Lapinette

Snaily - fick du någon mer info? Såg äggen bra ut, var makens simmare ok??? För det verkar ju helt otroligt att inte något av de 13 äggen har blivit befruktade.

• Lapinette

Själv hette jag Katzy ganska så länge. Står t o m i fotoalbumen från bebistiden. Namnet min mamma ville ha på mig kunde pappa inte uttala så det fick bli ett liknande. Pappa använder fortfarande mitt smeknamn. Han är faktiskt den enda som använder smeknamn på mig ... ja förutom min make då men där har jag säkert ett tiotal.

• Lapinette

Snailygumman - tycker du ska ställa en massa frågor till Falun för att försöka se om de vet varför det blev så här. Finns det någon felande länk och kan man göra något åt saken inför nästa försök? Försök att få ett annat upplägg, ny medicin, ny metod ... något som kanske kan göra skillnad.

• Lapinette

Snailygumman .... skickar en STOR, VARM cyberKRAM!!!

• Lapinette

Visst, det är ju så att första gången är en slags "provomgång" för man vet inte hur kroppen kommer att reagera på hormoner, doser etc. Tycker ändå det låter supermärkligt med så många ägg och inget som har blivit befruktat.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter