Summan av kardemumman - livets väsentligheter
lappis igen
jag skojade angående att maken skulle hitta en annan alltså. Men vilken mardröm för alla!
lappis igen
jag skojade angående att maken skulle hitta en annan alltså. Men vilken mardröm för alla!
åh herregud, hade jag haft pengarna så hade jag köpt vindsvåningen!
oj, båda var ju viindsvåning... jag tar den andra hos magnusson så kan du ta den första, Lappis.
oupsie
ååh hoppas du får jobb snart!
jag vill okcså se den runda sängen!
woaaah vilken snygg säng! köp köp!
jag gillade den öppna spisen, köket och ALLTIHOP! Men måste ni välja, kan ni inte både adoptera OCH köpa lägenheten?
lappis
aha, den detaljen missade jag... Fast jag tänkte på att det inte var så mycket bilder på något anant än själva kök/vardagsrummet.
Telis
grattis till att ni fick behålla televinken! Var tar de annars vägen, tillvaratagna effekter???
Vad skönt att han ökat i vikt!
Snorkis
nä, fy jag vill inte byta med dig! Stackare, det låter jättejobbigt!!! Och att du inte mår bra för övrigt heller.
Det enda jag lider av (och även min man) är de limegröna gasmolnen jag lämnar efter mig på kvällarna. Fy satan vad jag mökar illa! Urk! Äggisar skulle nog göra en sugen på ceasarsallad bara, i jämförelse. Ni hajar, kanske. Jag har aldrig varit med om maken till illaluktande fisar. Nancy tappar pälsen om hon ligger nära röven.
Woofff säger det bara. Och sen luktar det ännu värre av den brända pälsen