Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nåväl, nu ska jag väl försöka uppehålla mig så gott det går i köket för att laga mat medan mannen flåsar runt i spåret. Han tar verkligen vasastafetten på alllvar, igår sa han att han skulle lsuta dricka fram till dess, men sen kom han på att det passar ju så bra med vin till tapas så det får bli ett undantag redan i morgn.

• nennesjuttioåtta

Shit, snart är det 1000 sidor också! Ska jag knäcka dessa rekord alldeles själv? Är det någon som har fört statistik över trådarnas high-score?

Jädrar, nu kom jag åt en knapp som gjorde all text jättestor. Jävla PC....

• nennesjuttioåtta

hmmm försökte gå bakåt via TS-länkarna men det tog stopp ganska omgående. Vad är rekordet? Finns det någon av moderatorerna som har koll på sånt? Jag vet att ni hänger här som smygläsare ALLIHOPA! MOAAAHAHAHAHAH! hahaha, tro inte att det hjälper att ni stängde av skärmen, jag ser er nog!

• nennesjuttioåtta

För övrigt tycker jag synd om Nancy för hon blev så rädd när husse stängde ytterdörren så hon sprang rätt in i och lindade sig runt dörrposten innan hon gjorde en djupdykning in under sängen. Men matte har godis!

• nennesjuttioåtta

neeejjj, nu är strömmen slut! Måste hitta kabeln...

• nennesjuttioåtta

september
    jasså, du tänker så! Ja det var ju en bra idé!

• nennesjuttioåtta

septrember
    nä jag är inte ledsen över att jag inte gått upp, mest undrande eftersom jag känner mig tung liksom.

• nennesjuttioåtta

jag får ju mest ner min gas, och det kasnke är tur det. Tänk om den här gasen hade letat sig uppåt istället, mamma mia vilken andedräkt!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter