Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Snaily
    3 maj! Mitt i knoppsprickning och allt! Perfekt! Fast det kanske räknas fortare med hundar?!?

EA
    Finns det däremot husmöss i huset så är du nog redan gravid!

• nennesjuttioåtta

åÅÅÅh jag skulle gärna skicka bilder på vårt vardagsrum men vi har inte hittat någon bokhylla alls och har knappt något på väggarna heller.
    Svensson är inte pjåkigt, Svensson är dyrt! Vi har ingen stil alls istället, en lätt förvirrad stil, kanske.

nehepp, nu är maken hemma och maten står på bordet. Puss på er!

• nennesjuttioåtta

snaily
    jag tror det är olika, endel är allergiska mot pälsen och jag tror de flesta är allergiska mot enzymer i saliv och grejer.

• nennesjuttioåtta

just nancyverkar vara väldigt snorframkallande iaf på dem som är allergiska bland våra vänner. Och oftast om hon är uppe i dem, inte av att vara här bara.

• nennesjuttioåtta

mot 10 000!

Helloo ladies!

Lapinette
    vad kul att festen blev lyckad och att det gick så bra med toastandet!

AM
    kul att Hektor gillade babysimningen, hahahah! Minskade vattennivån?

ego
    Vuxenpoäng! Håller på med långkok - idag blir det kalops till middag! Igår var vi på bio och såg snabba cash, vi gillade den skarpt båda två. Först var det restaruangbesök på schemat, vilket vi trodde skulle ske på en restaruang vid torget där jag bokade bord på nätet dagen före men inte fått någon bekräftelse från. De hade stängt. Nåja, sista helgen där alla är fattiga som kyrkråttor så det kan väl inte vara så svårt att få äta någon annanstans?! Jo tjena. Hela stan var ute och ingen hade bokat, verkar det som. Vi hade snuskig tur till slut när vi hamnade på vår favorit och fick till slut en *harkel* lätt skrämd renfilé - den var blooooohoohooodig och jag fick dåligt samvete först men aaaaaah lika god som vanligt och de där bakterierna glömde jag snabbt bort. Till denna utsökta filé serverades konfiterade svampar, palsternackscréme och potatismos och en sås och inte en gnutta lämnades på tallriken. Jag sniffade på Ps vin (luktade gudomligt, smakade jättegott men nja, jag blev inte mer sugen för det) och vi njöt av varandras sällskap. Världens bäste!

• nennesjuttioåtta

gallerfilt från minimundus noterat till framtida köp (har en gammal illgrön om jag minns rätt hemma hos mor & far men så hippiga ska vi inte vara )

• nennesjuttioåtta

AM
    Åååh den är verkligen toppen, den där renen! Efterrätt blev en liten tryffel för sen hade vi ju bunkrat med godis. Vi hade ju tänkt äta tapas egentligen men vill de inte ha öppet så blir de utan gäster också. Hmpfhh.

• nennesjuttioåtta

måste kika i galleriet på tingas hus också, men nu är det maaaaaat!

//kockan

• nennesjuttioåtta

Välkommen hem, kokisen!!!

EA
    iiih, spännande!!!!!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter