Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Vad jag är trött, i natt kom Iris in till oss vid tre efter att vi först försökt trösta henne i hennes egen säng, av någon anledning låg hon och var jätteledsen, mardrömmar kanske. Sedan blir det ju inte mycket sömn med henne i sängen, gäsp. Igår var det först lek&plask och sedan hade vi besök av en familj från Iris dagis som ska ha andra barnet en vecka innan oss och hon och killen lekte som galningar och hade jättekul i flera timmar så det kanske blev för mycket för hennes lilla huvud.
Idag har vi varit ute hos mina föräldrar hela dagen, Iris har blivit klippt hos deras granne och så har vi gjort chokladbollar. Nu får vi väl se hur hon sover i natt men det känns som att det är läge för mig att duscha och gå och lägga mig i alla fall.
Hej Omsan, skönt att höra att det går bättre för stora tjejen på kompisfronten.
Hej Junilejon, trist att bli arbetslös men det kanske inte blir så svårt att hitta nytt beroende på vad du jobbar med?
Tinga, det låter ju aningens bättre i alla fall om ni lyckas dra ner på sondmatningen lite?
Så ser jag att de frestande muffinsarna är här igen, ska absolut hålla tummarna, det verkade ju i alla fall inte bli bättre av att jag lät bli, har ju provat det en period nu.
Dunderklumpen - "Det blåser en storm över Jorm, lyckostorm, lyckostorm..."