• kängu

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vickan, vi har både en vagn med svängbara framjhul (vår stadsvagn) och en vagn med fyra fasta hjul som vi oftast kör med här hemma på landet. Vi fick den med fasta hjul gratis, annars finns såna som är några år gamla på Blocket för typ 500 kr. Det har varit en toppenbra lösning för oss!

• kängu

Just det, efter mycket kollande bestämde vi oss för en Teutonia Fun som vi är väldigt nöjda med. Den gamla vagnen är också en Teutonia, och vi är supernöjda med den också!

• kängu

Tinga, stora varma kramar till dig!!! Du är VÄRLDENS BÄSTA mamma till dina pojkar!

• kängu

God Jul till er mina fina trådisar!!!!

Extra stora kramar till er som har det tungt (Koko och Tinga, jag tänker på er!!!!!!!! Ta hand om er!!!)

Hoppas ni alla får en mysig julafton!!

• kängu

*skålar med Lappis*

GOTT NYTT ÅR på er godingar!

Bara några korta kommentarer-

Mugglan, skit med tant

Nenne, din svärfar verkar ju vara ett totalt rötägg... Kramar till er, tänk att du har en liten mini-Nenne därinne! Underbart!!!

Koko, hoppas det håller i sig med bra sovande för lillebror!! Styrkekramar till dig!!!

Vi ska snart över till grannarna för väldigt lugnt och opretentiöst nyårsfirande, skönt!!

Hoppas ni alla får roliga kvällar, och att det nya året ger er det ni vill ha!!

• kängu

EA, ser nu att tanten har hittat dig med. Stora kramar!!!

Nu dags att ta ett glas vin och pussa på min make!!

KRAM!

• kängu

Tinga, det sket sig . Har varit så himla trött på kvällarna iom nya jobbet. MEN jag ska ta nya tag nu- vågar dock inte springa på vägen här hemma för det är så jäkla halt och de har inte sandat. Kanske skulle investera i Icebug skor...I vilket fall tack för att du tog upp det för nu känner jag mig mer peppad!

• kängu

EA, jag tycker inte du ska ha ångest. Det låter som riktiga fynd

• kängu

Piggis- Lilla Amanda Jag blev så himla full i skratt när jag såg det framför mig?

Telis, bara en vecka kvar Det är ju helt galet!!

Vickan, vi köpte Profylaxdvdn. Den var helt OK tycker jag. Sen är jag ju en av få här som inte tyckte att det gav så himla mkt med profylaxandningen öht, men de flesta verkar ju tyckt det var fantastiskt!

Parnassia, vilken dum kärring som sa så till er!!

GRATTIS till Malte & Mindre!!

Telis, jag tycker också att babysittern har varit absolut fantastisk!! Ru började sitta korta stunder i den när han var 3 veckor. Vi har den absolut billigaste modellen från typ Babyproffsen, och den har funkat toppen. Det är inte ställbart läge på den men vi har faktiskt aldrig haft behov av det. Min mor (som jobbat med spädbarn i typ 100 år) rekommenderade den. Så man behöver inte köpa Babybjörns! (tycker jag iaf )

• kängu

Jag gillar också PoPs fleeceoverall, vi hade den tidigare men har nu en kopia från Kapp Ahl (snyggare färg ). Ru har den+ dunåkpåse i vagnen, fast nu när det varit så här kallt (-10 till -15) så har han en tjockare täckoverall. Men då går ju maken långa promenader med honom (och är inte så mkt inne i affärer )

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter