Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Mugglan, stora kramar! Läste om din ruvningsångest. Jag tror absolut att det kommer att ta sig för er, men förstår dina tankar!
Mugglan, stora kramar! Läste om din ruvningsångest. Jag tror absolut att det kommer att ta sig för er, men förstår dina tankar!
BS- Vi hade ju Ru mycket i bärsjalen från första början. Intog alltså många måltider ståendes Men den babysittern vi har är ganska lutande, så man hade nog kunnat sätta honom i den tidigare!
Mugglan, absolut! Tis nästa vecka?
Behöver vara nära jobbet... finns det några trevliga lunchställen vid dig? Nåt annat som vore trevligt är att ta en after work ngn gång!
Hej Snigeln!! Jobbet är superkul, ännu roligare nu när jag kommit in i det. Maken stormtrivs med att vara hemma och jag har vant mig vid att vara borta från Ru på dagarna så alla är nöjda
Skönt att du fått en del svar, även om de var lite motstridiga... tråden sitter ju på en massa resurser!!
Jag sitter o kollar flyg inför sommarsemester i nordligaste Norge. Men ska nog stänga av datorn nu och kolla på "So you think you can dance". Ha en mysig kväll alla!!
Telis, vi hade det helt underbart Var så skönt att komma iväg. Vi strosade och promenerade runt hela Köpenhamn (kändes det som iaf
). Drack öl och åt god mat. Ru uppförde sig exemplariskt under hela vistelsen!!
Jag har tyvärr ingen overall i strl 56 eftersom Ru kom på sommaren, annars hade du gärna fått en av mig!
Vi har massor av snö här- har kommit minst 2 dm under natten och vi hade redan rätt så mkt. Ska ge oss ut på en promenad nu och se om vagnen kan forcera snövallarna.
Vickan, vi är väldigt nöjda med vår Fun!!
Nenne, åååååh vad mysigt med Pricken!!!!
STORT GRATTIS till BS!!! Va skönt att det gick så fort!!!
Och Grattis till Snigeln för fin-fina äggblåsor!!
Vilken härlig dag i tråden!!!
Blivande, åh vad mysigt att få kika på pyret!!
Beklagar sorgen
Snart är det dags för Televinken att komma ut, tjohoooo!!!
Telis, vad kul med rapport!! Låter som ni har det alldeles alldeles underbart! Hoppas att Televinken får kläm på amningen snart.
BS, håller tummarna för att ni får komma hem snart!
Kokosen, usch vad jobbigt med sömnbristen Kanske lillebror kommer sova bättre när han börjar äta lite gröt och så? Stoooora kramar, hoppas att du kan njuta av resan och få lite avlastning!!!
Snigeln, spännande med tiden!!
Tinga, härligt att det gått så bra för killarna på dagis
Telis, jobbigt att Televinken inte går upp i vikt Gällande amningen är det såååå mycket som ska funka, för mig gick det ju som på räls de första två veckorna och sen började det sina sakta men säkert, fast han åt varannan timma dygnet runt. Jag håller med Mugglan om att det är bra att kontakta Amningshjälpen! Stora styrkekramar till dig, det är skitjobbigt när det strular!
Sen vill jag bara säga att ni här i tråden var ett så himla stort stöd för mig när amningen strulade. Nu kan jag inte fatta att jag var så himla ledsen över det, men det var verkligen superjobbigt. Så TACK för ert stöd gullisar
Förresten Tinga, jag blir så glad när jag läser om dina killars framsteg. Helt underbart!! Ta nu hand om dig och njut de sista lediga veckorna innan du börjar jobba, det är du verkligen värld!!
Telis förresten, du får gärna höra av dig till mig om du vill! Vet inte om jag har så mkt råd att komma med, men iaf. Mugglan är ju en stor kunskapskälla när det gäller amning också! (och var ju ett superstöd för mig när det strulade!)