• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Junilejon - men är inte det är fråga att diskutera med läkarn INNAN din man börjar ta cellgifter... man kan ju faktiskt frysa simmare....

• viktualia

mugglan - vårt skalskydd på huset är uselt.. dvs vi har dåliga dörrar/fönster/garageport och alltså är det liksom ingen idé att ha larm. Så nej, det har vi inte. Däremot är vi med i grannsamverkan mot brott här i området.

Telis - jag tycker att du ska gå till den där aurora-BMn en gång till, särskilt efter ett så förvirrat läkarbesök. Och hoppas att AM kan reda ut en del frågetecken också!! *kramar om*

• viktualia
    porchez skrev 2009-11-19 21:20:18 följande:
    .Snaily - jag ska till Mexiko!
    Dit gick vår bröllopsresa! Förvisso en chartervariant men ändå - himla mysigt!
  • viktualia

Porchez - vi var på Yucatanhalvön och det var himla mysigt! hade gärna stannat längre och åkt runt lite mer.. nu blev det mer utflykter i området till lämningar av mayaindiander och liknande och på snorklingsutflykt till korallrev. åt väldigt mycket god mat och drack gott öl!! hihihi!

• viktualia

Junilejon - näe det är ett elände att vara arbetslös.. men som sagt.. det är inte oöverstigligt dyrt... finns många värre semestermål...

dags att sova.. fy vad trist det är utan maken.. hm... långt till onsdag när han kommer hem...

*godnattkram*

• viktualia
    porchez skrev 2009-11-19 22:04:35 följande:
    just det, tänkte ju säga Grattis på namnsdagen för några som tydligen har namnsdag idag! *nyfiken på vilka det är*
    fniss fniss!

*jag vet, jag vet*

och det är inte jag...

Grattis till den det berör!

/odrägliga Vickan som borde masa sig mot sängen men som sitter bekvämt vid datorn....
  • viktualia

Godmorgon alla novemberfirare! Här sitter Vickan och joxar med jobbsnurr... undrar just om det går att skapa pdf på den här dator... och HUR i så fall.. hm.... ibland är det omständigt att jobba hemifrån...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter