• MSW

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Smyger bara in för att uppdatera:

BF-lista

Vickan 17/2 2010
    Liten 5/3 2010
    Vänner 19/3 2010
    Parnassia 4/4 2010
    Snorkfröken 28/7 2010
    Nenne 12/8 2010
    Blivande fru Muffins

Imorgon "skolkar" jag dock från föreläsningarna (men ska skriva en text på två sidor) så då kanske jag hinner/orkar in här och kommentera lite..

Kram!

• MSW

Hej alla!

Bs: Vad skönt att hon slipper solandet, hoppas så att det håller sig under (eller sjunker ännu mer)!!! A var också på gränsen att behöva sola när han föddes, men han slapp dock! Fast han var juh ändå på neo av andra anledningar! Och vi hade juh ingen att längta hem till!

Mugglan: Skit-piss med utebliven ÄL! Men jag hoppas såklart som de andra att den bara är fördröjd!

Vickan: Gött att allt såg bra ut med trollet! Mysigt med småkläderna..

Lappis: Tycker att det låter som att det konceptet funkar! Jag fyller juh halvjämt i år som jag funderar på vad jag ska hitta på...

Som vanligt blir det juh ingen riktig ordning på mitt kommenterande.. *kramar till alla jag har glömt*

Ego: Har skrivit färdigt mina sidor, men ska läsa igenom dem igen innan iväg skickning.. Gött! Sista på denna kursen!
    Här är det annars dålig snurr på humöret, är trött hela tiden, fast att jag sover åtminstone hyfsat på nätterna, och det mesta känns jobbigt! Tror att det är lite för många saker på en gång nu som tar tankekraft, varav skolan och det runt den är det absolut största, men jag hoppas att det ska vända uppåt snart igen, och tror att det blir lugnare efter nästa vecka, då kursen kommit igång, och A har haft första inskolningsveckan på dagis! SÅ framåt nästa helg kanske jag börjar bli människa igen!

• MSW

Ore: Tråkigt med dödsfall! Men vad skönt att ni hann åka dit och hälsa på!!

Nu har jag lagt upp lite saker på tradera och ett lokalt "annonstorg"-a la blocket! Hoppas i första hand att det ska ge lite mer plats i förrådet och i andra hand gärna lite pengar också! Hur mycket fick du för stövlarna förresten Vickan?

• MSW

Tråkigt med de pengarna i sjön! Men du fick juh iaf ngt för dem.. Och den som köpte de måste blivit störtnöjd.. OM man nu ska se ngt positivt i det hela..

• MSW

Det svåra med Tradera (och egentligen vart man säljer på nätet) är frakt och hur man hittar bästa och/eller billigaste fraktsätt!

• MSW
    MSW skrev 2010-01-15 16:11:23 följande:
    Det svåra med Tradera (och egentligen vart man säljer på nätet) är frakt och hur man hittar bästa och/eller billigaste fraktsätt!
    Tycker jag alltså!
  • MSW

Hej hej!

AM: Tråkigt med Livia.. Hoppas hon piggnar till!

Bs: SÅ härligt att ni slapp neo!! Otäckt med sammandragningarna dock..! Du ska inte ringa sjukvårdsupplysningen eller vad det heter och höra?

Tinga: Skönt att puff åt så bra på dagis! Verkar juh verkligen vara "the shit" med dagis! Hoppas det fortsätter (vilket det väl säkert gör!)!

Snorkis: Mysigt att titta på lillan! Och skönt med bra siffror!

Här har vi överlevt första dagis timmen och det gick ungefär lika bra som vi hade förväntat oss, och imorgon ska han och pappa vara där i två timmar! Känns så overkligt dock att han ska vara där själv utan oss så småningom..! Annars har vi varit och klappat ett alldeles nyfött lamm (föddes igår), och A's bästa är en försenad julklapp.. En kaffebryggare! Han tycker den är jätterolig! Nu ska jag laga middag så vi hinner äta innan det är dags för gympa!

Puss pUss

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter