Hej alla!
Bs: Vad skönt att hon slipper solandet, hoppas så att det håller sig under (eller sjunker ännu mer)!!! A var också på gränsen att behöva sola när han föddes, men han slapp dock! Fast han var juh ändå på neo av andra anledningar! Och vi hade juh ingen att längta hem till!
Mugglan: Skit-piss med utebliven ÄL! Men jag hoppas såklart som de andra att den bara är fördröjd!
Vickan: Gött att allt såg bra ut med trollet! Mysigt med småkläderna..
Lappis: Tycker att det låter som att det konceptet funkar! Jag fyller juh halvjämt i år som jag funderar på vad jag ska hitta på...
Som vanligt blir det juh ingen riktig ordning på mitt kommenterande.. *kramar till alla jag har glömt*
Ego: Har skrivit färdigt mina sidor, men ska läsa igenom dem igen innan iväg skickning.. Gött! Sista på denna kursen!
Här är det annars dålig snurr på humöret, är trött hela tiden, fast att jag sover åtminstone hyfsat på nätterna, och det mesta känns jobbigt! Tror att det är lite för många saker på en gång nu som tar tankekraft, varav skolan och det runt den är det absolut största, men jag hoppas att det ska vända uppåt snart igen, och tror att det blir lugnare efter nästa vecka, då kursen kommit igång, och A har haft första inskolningsveckan på dagis! SÅ framåt nästa helg kanske jag börjar bli människa igen!