• Oupsie

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ore, när är det ni ska flytta in i huset?

Vi vill också ha hus, men det hade nog gått bättre hos banken om jag hade haft ett jobb .

• Oupsie

Hihi, vilken liten funderare han är Max .

• Oupsie

Telis, tack det var snällt sagt . Men i galleriet så syns ju bara ansiktet . Minus 10 kilo till är min idealvikt, minus 4-5 kilo så är jag under BMI 25. Jag är glad om jag går ner 5 kilo men jag skulle gärna vilja veta hur det känns att väga 10 kilo mindre än idag. Det var den vikten jag hade i flera år innan jag började gå upp i vikt.

• Oupsie

Piggelin, du är inboxad. Oj, läskigt att ramla. Hoppas att du inte slog dig alldeles för illa.

Mrs B, det var ju där jag började, och tänker jag på att jag faktiskt har vägt 10 kilo mer än vad jag gör idag så är jag ganska nöjd med min vikt för tillfället.

• Oupsie

Nu måste jag gå och hjälpa till med förberedelserna för kvällen.

Ha det så bra ikväll allihopa! Och än en gång, Gott Nytt År! Kram.

• Oupsie

Ska gå och lägga mig och fick ett infall att först kolla tråden.

Trist med jobb en sån här kväll Snaily .

Så jag fick skriva första inlägget det här decenniet .

God fortsättning allihopa!

Nu ska jag sova. Läääänge....

• Oupsie

Hej allihopa!

Här händer det grejer .

Stort grattis BS! Tänk att lilla Astrid ville ut så fort! Det lät som att du fick en lättare förlossning den här gången, även om du inte fick bedövning. Kul att du ligger på BB och BT:ar samtidigt . Grattis än en gång!

Nenne, ooooooooohhh vad roligt att ni fick se lill* pricken! Kollade in på din blogg och satt här med tårar i ögonen. Så fint skrivet.

Blivande,oooooooohh, antar att det var lika fantastiskt för er! Så mysigt. Beklagar dödsfall i famlijen .

Snaily, heja äggblåsorna!

• Oupsie

Sitter och försöker läsa ikapp vilket inte är det lättaste .

Astrid, så söt! Håller med några av de föregående talarna, tycker att hon och Iris ser väldigt lika ut på de bilderna som ligger i galleriet.

Hihi, tror att jag hittade "ditt" hus EA. Med hjälp av kommun och boyta. Tycker du att ni skulle behöva tapetsera? Men den fina bården i the master bedroom sparar ni väl? Om jag nu hittat rätt hus...

Jobbigt med magproblem, Cicci och Liten.

September, jobbigt att oroa sig . Håller alla tummar att det blir ett vanligt plus och inget X.

*postar så länge och fortsätter läsa ikapp*

• Oupsie

Och EA, vad skönt att de fick iväg remissen med en gång (eller imorgon i alla fall). Hoppas att ni kan få börja med en gång .

Har Hattis varit inne? Jag har inte sett henne när jag backat bakåt.

• Oupsie

EA&MJ skrev 2010-01-11 21:36:22 följande:

Oupsie-men vaddå ska vi inte ha kvar nalle puh bården tillsammans med den runda sängen helsnygg jöööööööFörstår inte varför folk envisas med bårder överallt och speciellt mitt på väggen......
    Haha, visste inte om jag vågade kommentera sängen. Någon i tråden kanske har en sådan . Speglarna på gavlen gjorde att den sängen tog priset som den fulaste säng jag någonsin sett tror jag .
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter