• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Skrev ingen där ... men jag smakade swissen av kollegorna, tittade på tryffeln och åt själv en karameliserad annanas med kokosglass.

• Lapinette

Ja idag hamnar det definivt på den där kulan som jag trodde att jag en dag skulle kunna skylla på graviditet. Avboka träning och sen äta efterrätt.

• Lapinette

Snacka om trött trodde det var kokisen som skrev om lunchen. Jag säger kanske, kanske, kanske ... måndagar en sån där trööög (are än vanligt) dag för mig.

• Lapinette

AM - ska han pensioneras i Spanien?

Liten - vad har jag då för ursäkt (är alltid hungrig)?

• Lapinette

BS - en till som ser till att kissa och tvätta av mig efteråt. Har haft njurbäcken två gånger och vill absolut inte upppleva den smärtan och febern igen.

Snaily - supertrist att du ska råka ut för det så ofta. Har du provat att dricka mycket tranbärsjuice?

Tinga - lycka till på intervjun!

• Lapinette

EA - låter himla förnuftigt! Min make tränar också mera sen i somras men har inte heller gått ned i vikt utan det är mest att fett ersätts av mer muskler.

Har suttit och tänkt på gosnosen idag?! Undrar sååå hur det går med ruvandet! Och hur är det med nennes mens??!!

• Lapinette

Maken har främst ökat upp sin kondition men kör nu även situps och armhävningar dagligen. Själv VILL jag träna men har gett mig ytterligare en dags förbud då mitt halsont inte vill ge med sig.

Sen trodde jag att jag skulle iväg till kund imorgon men hon ringde precis och avbokade för andra gången! Svårt att planera veckan när man har veliga kunder.

• Lapinette

MSW - är det redan imorgon! Hoppas att det går jättebra och att det inte alls innebär mycket värk efteråt. Lycka till!

• Lapinette

Gosnosen ? åhhh vad spännande! Tycker att det låter jättelovande (säger jag som aldrig varit gravid). Fortsätter att hålla tummarna!

Muggles ? här har du ju en som förespråkat det där med kolhydraterna ganska så länge. De gånger jag är motiverad (har hänt två gånger) så har jag tagit bort dem helt i ett par veckor och då gått ned snabbt och sen faktiskt stannat på den vikten i typ 6 månader men för det mesta så försöker jag bara att äta lite mindre.

Telis ? undrade vad det var för makabra sajter ?dör? som mugglan hade länkat till.

Porchez ? välkommen!

Kokisen ? jo tack jag är piggare idag än i början på veckan. Beror nog på att jag avbokat alla träningspass och gått hem och lagt mig på soffan istället MEN den jäkla halsvärken vill inte försvinna . Som sagt, mår i övrigt ok, hostar inte, snorar inte ? utan bara lite röd och så ont.

• Lapinette

nenne - åhhh jag som hoppades på att tanten inte skulle komma alls .

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter