Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Parnassia - välkommen!
Parnassia - välkommen!
muggles - inte ett jota förmodligen
Parnassia - har ni redan hunnit fika och vad blev det?
Själv har jag precis ätit lunch. Det trevliga är att thairestaurangen har bullar på fredagar .
Jösses vad sött (Gustav Adolfsbakelser)!
På tal om barn så hade vi en världens söting bredvid oss på restaurangen. Trodde först det var Malou von Sivers unge men det var visst hennes kompis/kollegas. Nå väl, söt var han/hon och blev uppenbart förtjust i maken så när de skulle gå och pappan sa något som "vi kan lämna dig här" till den lilla så svarade jag raskt "ja, inga problem" . När de gått och tagit barnet med sig sa jag till maken att det hade ju blivit billigare än att adoptera.
Tuppkaka ... vad är det?
Parnassia - tack!
nenne - skit! kom hit! vi har massor !
Porchez .... japp här på tråden är det fredagsstämning men jag måste säga jäkligt dåligt med skumpa idag. Tycker mest det blivit sött men törsten då?!!
Ska inte dricka skumpa idag utan det blir nog ett glas rödvin till pizzan på Ciao, Ciao. Har bestämt mig för att hänga med maken till fredagsspinningen då jag ÄNTLIGEN mår bättre idag. Känner lite men tänkte hänga med och köra ett sånt där lugnt pass (så som jag gjorde hela förra hösten).
muggles - skitsöt unge, skrattade och var supersällskaplig ... fast såg inte riktigt ut som den kunde ha varit vår dvs blond och blåögd.
Pappan tog barnet raskt och gick iväg ... vet inte kanske såg jag så där desperat ut??!!!!