• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Jag har inte nån Cute pdf writer installerat på den här datorn och inte fanns som alternativ i word heller.. får väl ge mig ut på internettet helt enkelt... håhåjaja...

• viktualia

Fniss fniss...

en halvminut och sen var den där pdf-skrivaren installerad! jag behövde nog bara beklaga mig lite.. fniss...

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2009-11-20 09:12:02 följande:
    snälla, ge mig lite motivatiooooooon!
    Pepp Pepp Pepp!

Det är så SKOJ att jobba NenneSkrutt! Och det är ju FREDAG och bara några timmar till helgfriheten! Och ALLTET!

Tjohooooooooooooo!Cheerleader
  • viktualia

Liten med Mindre skrev 2009-11-20 09:30:55 följande:

Vickan - du ska ha fått nåt papper från BM med blodgrupp på. I alla fall fick jag det efter alla inledande tester.
    nopp, nåt sånt har jag inte fått.... jaja.. det kommer väl när jag behöver det...
  • viktualia

jag råkade fastna i telefon... och med jobbgrejor.. läser dock fascinerat om snailys grävande och blodgruppsmat och allt..

• viktualia

fniss fniss.. kastar mig in ibland och läser ikapp.. ni är för bra!!! Och just nu mest Cicci som verkligen lever på en annan planet än jag idag.. väldigt långt från baksmälla fördrinkar och smokingfest.. hm...

Själv ägnar jag mig åt att läsa om värdegrund för alla som jobbar i min bransch... *gäsp*

• viktualia

fniss igen!

Fick just ett email från bostadsbolaget i min hemstad. Jag står i bostadskö där sedan tidernas begynnelse. Har nån romantisk idé om att alltid köa där för att jag alltid kommer att fortsätta längta hem.. hm... Håller ni på med sånt också?

• viktualia

Mugglan - det där med känslomässig anknytning till ens nya hus/bostad tycker jag tar en rätt bra stund varje gång... Kan fortfarande förundras över att träslottet är mitt hem...

Lägenhetskön - det är hemskt bra.. man får ett mail om året och får då logga in och visa att man är aktiv... varken mer el mindre än så. Och japp, OM jag skulle vilja ha en hyreslgh i hemstaden så står jag nog rätt bra till...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter