Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Jag har fått alla vaccin i vänster arm, konstigt!

• nennesjuttioåtta

Ore
    oj! Men jag skulle nog gjort likadant. Stöttat alltså. Han kan ju förhoppningsvis tänka själv och har nog hunnit tänka igenom det några gånger och tror att det funkar. Men samtidigt ska man väl vara överens om vad som även kan drabba sin familj. Fast om det bara blir mindre pengar över till möbler så ska du nog överleva.

• nennesjuttioåtta

håller med koko på båda punkter (bra skrivet!)

• nennesjuttioåtta

Tinga
    Hoppas det går bra med jobbet!

• nennesjuttioåtta

PB
    oooh vi har ett paket väntandes hemma i skafferiet. I kväll blir det glöggpremiär, ballerinapepparkaka och saffransbulle med mandelmassa från frysen. Weeeh! Soffan kom ju i förrgår. Vilken service! Inburen, ihopmonterad (nåja, skruva på ben) och allt emballage borttaget.

Snaily
    hahahahahha... Nu är snart förtrupperna framme i Sveg!

• nennesjuttioåtta

Fru L
    grattis till nedreglering! Skönt att allt flutit på hittills! Vi kanske ruvar samtidigt då? Jag har FET om 3 veckor ca.

Telis
    kaminen eldas i nästan varje kväll. Skitmysigt! Så himla långt är det inte hit. Boka in en helg i vår, då kan du ju åka några åk kanske? Vet du, vi har lika långt till er som ni har till oss.

• nennesjuttioåtta

telis
    I KNOW! Det kallas strategi på hög nivå!

• nennesjuttioåtta

PB
    åååh säg det inte! Jag älskar IKEAS chokladpudding!!!! 8 kr för himmelriket!!!!

Fru L
    Just nu är det tomtar i garaget och jag har pyntat med vadd. Vad har du boat med?

• nennesjuttioåtta

Åååh de där tryfflarna de har på chokolaterian här med lakrits och havssalt. GAAAAAAAAHHH!!!

• nennesjuttioåtta

Telis
    mögelost framkallar rysningar och ofrivilliga muskelryckningar. Huuu!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter