Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

muggles igen
    vad kul att du har det så bra på jobbet! Och att tyskarna gillar dig (inte så svårt att göra!)

Jag har nog skitit i det blå skåpet, skrev ett hett mail till min VD där jag ordbajsade rikligt om min situation här, så han ska ringa mig senare.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    varför skulle man inte kunna göra det, om de lyckas så försvinner de ju ur kön och så hoppar de andra fram flera steg. Man tar ju ingen annans plats medan utredningen pågår liksom. Eller? Jag kanske har fattat fel.

beträffande chefen
    Jo, jag har klagat tidigare men nu har jag tagit i lite mer för att han ska förstå hur det verkligen är.

• nennesjuttioåtta

muggels
    *kikar* nej det var visst det gröna skåpet.

Alltså, jag tror ju att det inte är någon fara men jag kommer ju att börja grina, det var därför jag skickade ett mail.

• nennesjuttioåtta

lappis
    ahhh... ja det där förstår jag ju absolut. Det är ju lite därför vi inte står i kön för vi vill göra klart det här först.

muggles
    grüne schkaup mit knödelbajsch

Vickan
    jag tror det är en .... KILLE!
    och beträffande chefen, nu är det högsta hönset jag har mailat med, eller tuppen, inte chefen som sitter här med mig. Hon har inte den världsbilden eller självinsikten att det ens finns några problem.

hohoho fler smygläsare på gång alltså? Rulla ut röda mattan (om ingen har bajsat på den)

• nennesjuttioåtta

ojoj, ja det är ju också sant. Bara köa borde ju inte vara några problem (som vi ju inte gör) men just att sätta sig i processen så förstår jag absolut att man ska ha ivfat klart (som vi väntar på).

• nennesjuttioåtta

Välkommen Parnassia!

Grrr, det finns ingen Amaretto på bolaget! Dags att tänka om!

• nennesjuttioåtta

telis
    A HAAAA! Det har jag ju! Här i datorn! Weheheeeee

• nennesjuttioåtta

Lappis
    nääee, så menade jag inte.

Jag kontrar med att en f d kollegas barn (som jag inte träffat på flera år sen h*n var liten) kom ihåg mig men inte riktigt vad jag hette. Citat: Hmm, det lät nästan som leverpastej.

• nennesjuttioåtta

muggles
    jag tyckte din man var snygg också!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter