• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis - jag gissar att det är lite samma sak här... mvc och bb sitter på samma journaler

Ego - mår rätt illa.. helt utan anledning (åksjuka)... kanske får ta en sån där tablett till?!?

• viktualia

Telis - tack för kramen.. känner mig hemskt liten och ynklig... ska ju snart.. för första gången... sätta mig och köra hem till min kära hemstad... längtar verkligen men just nu vill jag mest gömma mig...

.... verkar dock få behålla lunchen jag åt upp strax efter. Triggar det hela med en latte också så snart vet jag hur illa det egentligen är.. hm...

• viktualia
    BrudSommar2006 skrev 2009-11-20 12:50:33 följande:
    Vickan, du har inte blivit magsjuk då? Det skulle ju faktiskt kunna hända?
    Näe det kändes att det inte var sån sorts illamående. Och nu har det lugnat sig igen hoppas jag.. har tagit en tablett till också...
  • viktualia

Brudsommar - stackare! fast lite skönt är det att vi kan få hitta olyckssystrar här i tråden. känns genast lättare då! Du och jag Brudsommar!

• viktualia

gaaa och precis när det blev spännande.. Ska Ore palla att skriva berättelsen nu.... DÅ måste jag vinka till er alla och bege mig mot hemstaden...

Ha det bäst! Tittar nog in under helgen skulle jag tro..

*kram till alla*

• viktualia
    Parnassia skrev 2009-11-20 14:18:39 följande:
    Kör försiktigt Vickan! Ha det så kul och hälsa om du träffar någon av dem jag känner.
    japp jag kommer att träffa kompisen med samma förnamn som jag och kompisen som även var vår vigselpräst!!!
  • viktualia

Ore - lätt dramatisk berättelse!! ujuj.... hm.. jag stoppar nog ner huvudet i sanden igen.

September - skönt att skrapningen gick bra!

Ego - är hemma hos mina päron och har det prima. Har besök det nybyggda IKEA-varuhuset... udda får jag säga.. med parkeringshus i gatuplan..

Annars har jag nog lurat igång mina föräldrar till att tro att det är skoj med mitt sommaräventyr - dvs de har i princip erbjudit sig att följa med som barnvakter om jag vill dra på mitt årliga sommaräventyr till sommarn.. hm.... Parnassia jag tror att du vet vad jag yrar om.. hm.. jaja.. dit är det en evighet.. men onekligen blev jag rätt lockad att ta med min päronen, Trollet och dra dit. (Näpp, maken kommer INTE ställa upp på att följa med till detta halvskumma arrangemang).

• viktualia

Telis - ja illamåendet igår verkar helt tillfälligt.

Parnassia - jag mailade dig på fejjan.. men arrangemanget handlar om en vecka utan större bekvämligheter lagom långt ut i den småländska skogen...

Parnassia igen - böjen handlar om utslag på ägglossningstest.. vilka glada gubbar du menar vet jag inte riktigt...

... jag ska förresten hälsa från kompisen med samma förnamn som jag...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter