Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Nenne: Jag ringde också efter någon vecka. Inskrivning var typ v 12, men jag hade ett hälsosamtal innan dess...
Nenne: Jag ringde också efter någon vecka. Inskrivning var typ v 12, men jag hade ett hälsosamtal innan dess...
Jag kände inte att graviditen var 'på riktigt' förrän jag sett hjärtat picka vid KUB-test
Nenne: Du ska ju vara gravid i en massa månader till, så det är bara att vänja sig
Lappis: Härligt med NY-resa! *muttrar litet för mig själv över att maken tyckte det var jobbigt att flyga när han var liten, och därför inte tycker att barn ska behöva 'utsättas för flygturer'*
Cicci: Känner igen det där med myskläder, känns som om jag bor i dem. Men jag ska svida upp mig litet och hälsa på på jobbet någon dag.
Men det dröjer också 1,5 vecka till innan mina jeans levereras tillbaka De är utlånade till lillasyster, och vi ska göra klädbyte igen nu i jul. Hon tar gravidkläderna istället. Så nu har jag två gravida systrar
Fasen vilken tur att jag har lillkillen, hade blivit knäckt annars. För givetvis så blev även denna syster gravid preciiiis direkt, och det är bara att konstatera att jag är enda kvinnliga medlemmen i familjen som inte är "frögurka"...
Grattis på namnsdagen till alla som heter Anna!
Men gaaah, varför måste kompisars kompisar adda mig på facebook? Majj gadd, jag har träffat människan typ en gång, och tror inte jag kommer träffa henne igen - eller ha något direkt utbyte av det hela OM jag träffar henne igen... Tog ett tag innan jag ens fattade vem det var!!!
Nä, jag får väl helt enkelt vara oartig...!
Försvann din namnsdag, Oupsie? Konstigt...
Min namnsdag flyttades, vilket jag inte gillade, men den är kvar i alla fall.
Och angående andranamn så hade jag en gång i tiden namnsdag idag, innan de tog bort det namnet på den här dagen
Mrs B: Hur har det gått med a-kassan? Hört något mer?
Muggles: Skönt med minus (den här gången i alla fall ) Lycka till med kursen!
MSW: Grattis till att studierna går bra. Hoppas testsvaret kommer snart, och att det visar något bra (vad som är bra i sammanhanget vet jag inte, men ändå)
Sweet: Vad skönt att höra att livet snurrar litet långsammare för dig nu
Tinga: Trevligt att Piff och Puff verkar gilla dagiset, och att det inte kommit några stora bakslag i deras ätande (peppar, peppar...)
Vickan: Förstår att du blev irriterad, har också fått en del sådana kommentarer. Tydligen så "måste" man ta ut ett år ledigt som mamma, annars kommer man ångra sig och ändå ta ut ett år... Och jag är "bara" ledig i tio månader. BVC-sköterskan hade dock ett bra tips angående alla råd man får - le, håll med och gör som ni själva vill ändå
Lycka till, koko!
Dagens ego-gnäll: VARFÖR finns det inga amnings-BH i stl 70C? Varför förväntas jag ha omkrets 75 helt plötsligt, eller högst B-kupa??? *mutter*