• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

BS: säg åt dem att köpa en rosa Ektorpsoffa!

BrudSommar2006 skrev 2009-11-22 18:01:20 följande:
    Mina föräldrar ska till Ikea i veckan och frågade om det var något vi behöver och bara för det så kommer jag inte på något alls.
  • fru AM

Telis - ska vi ses inne i Sturegallerian vid rulltrappan upp till restaurangen vad den nu heter. Då kan du gå genom Massimo Dutti-butiken så är det supernära!?

11.30

• fru AM

Telis: har du frejis telefonnummer (jag har ciccis) eller ska vi lita på att hon går in här o kollar tid & plats?

• fru AM

Nenne: hur många eskimåer ska ni tina? Håller tummarna för FET!

God morgon!

• fru AM

Nenne: tummartummartummar! När vet vi om eskimån tinar som han/hon ska?

• fru AM

Hej alla. Vet inte om lunchen med oss gjorde Telis klokare ... men det är alltid trevligt att träffas. Tack för trevlig lunch tjejer! Och vilka små sötnosar som var med - tänker då närmast på Bumsis och Skorpan!

Det är ju helt omöjligt och jättesvårt att råda andra när det gäller förlossningssätt. För oss som lekmän men också för barnmorskor osv. Min BM var nog lite annorlunda som till slut tröttnade på mitt velande och sa Äh jag tycker du ska ta snitt - det är också ett bra sätt att föda barn på!

• fru AM

Grattis Snorkis! *hejar på den nya plusvågen*

• fru AM

GOD MORGON!
    Timing is everything upptäckte vi igår när vi fick reda på att det går vattkoppor på dagis. Vi åker till Thailand om en vecka och vattkoppor har en inkubationstid på 14-21 dagar. Får Livia koppor i Thailand och fortfarande har koppor när det är dags för hemresa så får hon inte flyga hem ... Nu får vi hålla henne hemma från dagis tills vi åker och sen kan ni väl hålla tummarna för att vi klarar oss ...

Det var ju i våras jag ville ha vattkoppor - inte NU!

• fru AM

a-kassan tillsammans med f-kassan är helt dumma i huvet. Jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte har så mycket att göra med dem längre.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter