Inlägg från: Snorkfröken77 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken77

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nähä, nu ska bege mig in onlinespelens förlovade värld. Trevlig fredag på er!

• Snorkfröken77

BS - Grattis!!!! Och välkommen Astrid! Vad skönt att det gick så fort och du slapp gå över tiden!!!

• Snorkfröken77

Frejis - Japp Kub är bokat till dne 18/1, hål tummarna då!
    Hur är läget med din pappa nu?

Muggles - Alltså, mailet var till min personliga mailadress på jobbet. Men jag är admin och kan om jag vill läsa allas mail på hela företaget, så även mina kollegor i min grupp. Vi har självklart tystnadsplikt. MEN all jobbmail på alla företag "ägs" av företaget och de har rätt att läsa mailen, viktigt att veta ni som tror att det är bara ni som får läsa er jobbmail. Det är ju sällan någon läser andras mail men i vissa situationer kan det ju hända. Därför är jag noggrann att särskilja privat och jobbmail normalt sett, men nu sket det sig duktigt

BS - Grattis igen, det var verkligen bästa och härligaste!

• Snorkfröken77

Apropå MKP och FVP har jag förstått att man gör MKP för att man kan göra det mycket tidigare, dock tror jag att man förr ansåg medtoden mer osäker eftersom man lätt kunde få med mammans celler. Sen tror jag det är ryggmärgsbråck som man inte kan se på MKP men på FVP. Jag har för mig att missfallschansen är lite högre för MKP men inte så stor skillnad mot FVP.

• Snorkfröken77

EA - spännande Det nya huset lät ju hur bra som helst! Hur stort är det huset?

• Snorkfröken77

EA - Vad härligt! Då håller jag tummarna

Nu - Ångbastu!

• Snorkfröken77

Snaily - Vi hade plats för minst 4 till Så du kunde tagit med dig både maken och korven

• Snorkfröken77

Ni diskuterade vikt på katter för ett par dagar sedan, våran kattunge på 7 månader väger 4,2 kg Lite skoj i jämföresle med honorna som diskuterades. Men då är han en hane och hälften Norsk skogskatt, hälften Maine Coon. Och äta och skita är hans huvudintressen

• Snorkfröken77

Lappis - Härligt med Champagne! Vad gulligt av jobbet att ge dig det när du kommer hem, då blir man ju peppad att jobba igen efter semestern.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter