Halloj i tråden. Semester väntar på torsdag! Ska bli urskönt, men tyvärr kolalde jag vädret på accuweather.com i morse och det verkar inte ska bli toppenväder. Varmt, men regnigt typ. Vi får ta med mycket böcker så ordnar det sig. Annars är det upp och ner tycker jag. Som det brukar alltså. Och så kommer det väl att vara tills det att det faktiskt vänder, om det gör det.
Iihh, vad spännande med ingen Ore. Hoppas att allt går bra! Lycka till om du inte har åkt in ännu.
PB - ang FSH. Jag blev informerad om att upp till 10 anses normalt, sen anses det förhöjt. Jag hade 15 första gången det mättes. Sen pendlade det ned till 8,8 tror jag för att sedan sticka upp på 16 efter sk. clomifen-test. Högt FSH tyder oftast på lägre äggproduktion med sämre kvalitet på äggen. Däremot inte sagt att det inte kan fungera. Följde en tråd på FL ett tag där det var en som hade FSH på 28 tror jag som plussade på naturlig väg. Enligt läkarna finns ingenting att göra åt det höga värdet. Om det en gång har varit högt så tyder det på att äggstockarna är trötta, även om värdet sen pendlar ner igen. Men som vi sagt innan, det räcker med ett guldägg för att bli en bebis! Så oroa dig inte för mycket innan du vet.