• Parnassia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Vad dum jag är, jag räknade ju åt fel håll! Sorry!!!

• Parnassia

Liten
    Jag gissar att du vägrar att köpa plackers bara för att det är en trist julklapp. Eller? För jag måste säga att det är en av världens bästa uppfinningar, jag är beroende!

• Parnassia

Mina syskonbarn kom i v32 och var förstås pyttesmå (2100g resp 1800g) men det var inga större kriser och idag, 3 år senare, är de som de flesta andra normalstörda (obs: skämt) barn.

• Parnassia

personförsäkring? CSN? spånar vidare...

• Parnassia

Jag hade nog försökt hålla mig till de kläder jag hade Vickan. Kanske har du någon kjol också? Det är roligare att köpa nåt nytt sen när bebisen är ute.
    Smutsar du ner dig alldeles för mycket en dag så hinner du tvätta på kvällen och byxorna torkar över natten på ett element. Dessutom ska du kanske bara jobba borta 4 dagar framöver också? och fyra dagar kan man ha ett par byxor om inget spills tycker jag.

• Parnassia

Frejis! Otäckt med din pappa, hoppas det går bra!

Frullan! Underbar "insikt", grattis!

Snaily, första sprutan avklarad förstår jag. Hur många ska du ta/hur länge ska du hålla på?

EGO: Kan man få be om några boktips?? Jag gillar deckare men inget ledsamt. Tips?
    Älskar tex Mari Jungstedt...

• Parnassia

God morgon!! Härligt med fredag, även om detta varit en kort vecka.

Lycka till hos BM idag Nenne. Du rapporterar väl sen?

Ytterligare en kall dag här och nackdelarna med vedeldning visar sig. Måste ner och tända innan frukosten blir av (17,6° i köket). E sov 20-8,30 i natt!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter