Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Åhhh vad underbart Nenne!!! Grattis!
Kunde ni se armar och ben också alltså!???! Vilken vecka är du i?
Åhhh vad underbart Nenne!!! Grattis!
Kunde ni se armar och ben också alltså!???! Vilken vecka är du i?
fantastiskt!!!
Liten! Din mage ser ju jättefin ut! Du har ju inte långt kvar du heller.
Här har det fattats beslut. Vi ska baka semlebullar.
Knappt har julgodiset tagit slut i skåpen innan man fyller på med annat... :-O
Grattis Snaily och Fru L för lyckade läkarbesök idag!
Underbart med alla goda nyheter.
Astrid, dagens goding! SÅ mycket hår! Grattis igen!
Ja det var de! Jag håller med Ore!
Oj, oj. Idag har magen inte varit snäll. Den har varit ivägen och stor idag, mycket sammandragningar och skit också. Hoppas det blir bättre i morgon. Har deppat lite idag också, men det är säkert bättre imorgon också. Planerar att somna i sked, då brukar allt kännas lite bättre.
Har nog kommit på ett bra flicknamn idag också! Vi ska smaka på det ett par dagar... Pojknamn har vi nog ett med. Det känns så roligt att ha ett riktigt namn i bakhuvudet.
Imorgon ska E till dagis och det ser hon fram emot, jag har lite fix jag ska försöka lösa när jag får en stund själv.
E var 52 cm och vägde 3690g när hon kom (på BF+3) och vi hade ytterst få plagg som var 50/56, sedan var det 56 som gällde. Som Cicci sa så kan man ju vika upp ärmar lite. Det jag försöker säga är att det är kanske bra att ha mer 56 än 50 ivf, om man inte av någon anledning förväntar sig en liten bebis.
God natt! Kram på er alla! Och hoppas att vi får fler dagar med goda nyheter framöver med tanke på allt som är på gång.
BS! Härligt med Astrids bajsande och värdena! Och härligt att Iris var glad. Är din man med dig på sjukhuset eller måste han åka hem till I?
Tinga, skönt med en bra start på dagislivet, hoppas den här dagen blir bra också!
Vickan, jag håller tummarna för att ni ska få ett bra besked idag. Kram!
Sweet, vi hade också en hemmafixar em igår och fick iordning på några småprojekt och gjorde lite planer över vad vi skulle vilja hinna innan korven kommer. Så skönt!
Oupsie, kolla din inbox.
Just det: God morgon!
AM Det låter ju underbart med Florens! Hoppas solen skiner på er också! Och vilket fantastiskt boende.
EA, jag är också nyfiken på det senaste huset! Får man be om en länk?
Telis! Imorgon är den stora dagen här! Lycka till! Häftigt att veta att imorgon får jag se min bebis.