• Parnassia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Kom på en sak Vickan! Du kommer ju förhoppningsvis få mammakompisar!

Jag var tveksam till de i min grupp och trodde inte att det skulle blir nåt av oss, vi var dessutom bara 5... Men tre av oss, ibland 4, hänger fortfarande ihop! Det kan bli bra mao!
    Ge dig inte i första taget, det tog ett bra tag innan vi fann varann, det är ju lite lustigt att fösas ihop så där, men vi var väl lika desperata allihop så vi tvingade oss själva att ses.

Imorrn ska vi träffas här vi 3, det var längesen.
    En av dem är "gluten", några bra tips på fika?

• Parnassia

Jag hoppas du inte tycker jag lät "arg", det var inte min mening, men ser på texten jag skrev nu att det kanske kan tolkas så.

E är ju född i april och började dagis aug året därpå, så det går ju absolut. Men det handlar ju förstås oxå om hur få dagar per veckan man är beredd att ta. Vi tog inte många och har således även ett hyfsat gäng kvar...
    Tänk på att efter ettårsdagen "måste" man ta fem dagar per vecka om man vill behålla sin SGI. *tips*
    KRAM!

• Parnassia

Sliter mig en stund för att se om årets Antikrunda är något att ha!

• Parnassia

Cicci, och andra, appropå ost.
    Får man äta ost när man ammar? Minns inte hur det var...
    Jag kom på idag att det kanske inte är säkert och fick då lite "panik", jag som är SÅÅÅÅ sugen.

• Parnassia

God morgon allihop!

Nenne, Du kommer få stor mage, så stor att du kommer önska att du inte önskade medicinboll!

Dagens fika ihop med mammakompisarna blir :www.arla.se/Default____17653.aspx
    Glutenfritt och bra!

• Parnassia

Lappis Jag kunde bara se lägenheten hos magnussons, men den var ju cool! Ser att det hänger någon form av guldskivor på väggen. Kanske är det en kändis som bor där nu? *nyfiken*

Grattis till Televinkens ökning telis! Skönt, nu vänder det ska du se.

• Parnassia

MSW Jag hade mjölk kvar i typ 9 månader, det kunde komma en droppe efter en varm, lång dusch typ, eller när jag inte kunde låta bli att klämma för att kolla...

• Parnassia

Ja Lappis, gör det så att vi får veta vem det är!

• Parnassia

Igår var det sex dagar kvar på tråden tror jag...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter