Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ja vilken semester de hade ... NOT. Och att de dessutom hade tänkt gifta sig...
Ja vilken semester de hade ... NOT. Och att de dessutom hade tänkt gifta sig...
Jahapp. Jetlaggade Hektor sover nu för natten verkar det som. I min famn ... Det blir trixigt att julpynta med en hand.
Tyckte också det verkade lite konstigt - jag tror ungen hade hoppat i sängen och landat på en liggande mamma ...
Hej Frullis!
Och vår "Frulle på smällen" - nämligen blivande fru L: vad skönt att jag inte glömt ditt plus utan bara missat det GRATTISSSS!!!!!!!
Snorkis: Just citrusfrukter kan betyda vilket som är jag rädd. Måste ha lite mer cravings på fötterna innan jag kan uttala mig. Återkom gärna så snart du känner dig sjukligt sugen på tydligt onyttigabastanta rätter eller extremt nyttigan saker
Vickan: Vindruvor säger inte mig något om kön på bebisen. JAg skulle dock vara försiktig med att mumsa i mig för många bara eftersom de innehåller väldigt mycket socker Men min orakelkänsla säger mig att det är en liten Trollflicka.
Herregud vad jag sticker ut näsan nu Tänk om jag har fel på både Pricken och Trulsa!?
Man kan använda en spegel. Man kan använda en make. Eller så kan man köra på känn. Eller så kan man skita i det.
NU ska oraklet gå och lägga sig framför teven och titta på professor Tankspridd (=maken) som rotar runt i lådan med osorterade sladdar eftersom han försöker koppla den nya multimediadatorn till teven ...
Go'kväll raringar!
Fru FruLLan skrev 2009-12-17 20:24:26 följande:
Och jag åt vansinniga mängder apelsiner när jag väntade Hektor. Alltså omöjligt med könsbestämning utifrån citrusfrukter.
Fy sjutton vilken natt ... Hektor började vakna redan vid 12-tiden och skrek som en gast med tio minuters mellanrum. Livia vaknade också till och låg och morrade med monsterröst: Jag vill ha min napp - nej jag vill inte ha nappen ... om och om igen ... Vid ett tillfälle tittade jag på klockan och tänkte "åh vad skönt tio över sju, nu kan vi gå upp" ... Men hon var fem över halv två! Vet inte hur få sömntimmar jag fick ihop till i slutänden men kvart i sex gick Hektor och jag upp och tittade på Lagens Änglar. Och nu ligger han och sover igen när övriga familjen har jagats upp.
Ni som ännu inte har barn - passa på och njut av ostörda nätter. Allvarligt!
JAg tror det är ren och skär illvilja.
Själv ska jag försöka hålla kvar semesterkänslan något lite till och tar en stor Piña colada. För Pricken III! Någon?
Äh Lappis! Våga vara vulgo! "En extra stor Piña colada till kaninen i hörnet, tack!"