Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Han får ligga på mage på en minkfäll och titta skälmskt mot fotografen. Eventuellt ska han dregla lite också.
fru AM skrev 2009-12-21 13:09:30 följande:
Han får ligga på mage på en minkfäll och titta skälmskt mot fotografen. Eventuellt ska han dregla lite också.
fru AM skrev 2009-12-21 13:09:30 följande:
Har precis färdigställt ÅRETS julkort (dock utan naken make). Någon som vill ha? Inboxa mig mailadress så kommer det med vändande post
Näha - tänkte väl det. Ingen naken make - ingen vill ha kort ... SNUSKGUMMOR!
Hej alla! Har julhandlat med maken idag ...
Har bara skummat dagens inlägg - Vickan: har du svår klåda utan att ngt syns? Tycker du ska prata med BM om det. Kan ha med levern att göra.
Puss puss nu ska vi fira lilla julafton med Storsonen som försviner till sin pappa sedan
Nenne: Skriv GOD JUL fast spegelvänt på magen och så visar du tjocka släkten magen!
Heja pyromanstaden Gävle!
Jag säger också GOD JUL på er, kära trådisar!
Eftermiddagen kvällen kommer ägnas åt panikartat julfixande. Hemmet ser ut som ett 300 kvm:s helvete om man får uttrycka sig så. Imorgon bitti SKA det banne mig gnistra och tindra av julstämning ...
Puss och kram på er alla!
Alla trådbebisar i magarna: håller er lugna och inne så att mor och far får en lugn och härlig jul!
God fortsättning!
Idag är det vår tur att ha lite julfirande - vi ska bjuda deicmerat antal släktingar på lutfisk med tillbehör. Mysigt.
Angående gudföräldrar så har alla tre barnen olika gudföräldrar (det är väl trevligt för barnen att ha en egen uppsättning? - så har jag tänkt i alla fall). Nu till Hektor hade vi sån tur att vi valde en gudfar med väldigt ansvarstagande familj ... Hans söner har deklarerat att DE minsann är gudbröder och hunden är gudhund. Till och med deras farbror har fått en roll i sammanhanget som Hektors gudfarbror
Hej tjejer!
Vi har haft en bra om än förkyld jul - det är någon smita som bara snurrar runt verkar det som.
Hoppas Lappis hinner bli frisk i tid för sin resa! Och blek och lönnfet tror jag är det sista du är!
Nenne - trist med konstiga reaktioner på bebisbesked, men det viktigaste av allt är att Pricken är i din mage och att hel internettråd är i extas över det!
Öhhh - resten jag skulle kommentera har jag gömt ... Jo, Koko: hoppas det går bättre för er nu på nätterna? Kram
Har försökt mellandagsreashoppa men det är vidrigt i affärerna nu - SÅ mycket folk. Jag avvaktar andra vågen på rean - då folk börjat jobba och priserna sänkts ytterligare (då finns det visserligen bara XS och XXXL kvar på galgarna och allt är i kräksgröna nyanser men billigt blir det )