Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

oj, shit. Den knappen var SKITLÄSKIG ju!

• nennesjuttioåtta

PB
    Heja, Heja!!!!! Wohooooo!!!!!!

BlivFruL som redan är fru
    hur många äggblåsor såg de på VUL? Inte för att det har stämt för mig, sist såg de 9 en jag fick ut 18... Jag vet exakt vad du går igenom och jag önskar jag visste något som kunde göra det bättre men det är skittufft psykiskt och det blir inte bättre efter ÄP tyvärr. MEN! MEN, det är ju världens chans att det blir ett lyckat första försök och då allt lidande värt det! Jag håller tummarna så de är BLÅ!!!

• nennesjuttioåtta

oj 19!! Det är ju kanon! Det kommer gå alldeles utmärkt, morfin is the shit.

• nennesjuttioåtta

oj, jösses vad jag kom in fel här.

• nennesjuttioåtta

passionsblomman!
    Lycka till på ivf-samtalet i morgon. Jag tycker (partisk som jag är) att det är en bra grej att göra för att man då, förhoppningsvis, får ett hum om var det har felat. Mina ägg är ju väldigt svårflörtade t ex. Framförallt känner jag att det är en ärlig chans att bli gravid. På egen hand kan vi ladda på med vilken ammunition som helst och braka iväg salvor lite här och var utan att ha en aning om i ens är nära målet. De flesta träffar ju ändå men vi andra då...

• nennesjuttioåtta

muffinsfrullan
    efter att få ha sovit ruset av sig så har jag mått ganska bra. Öm i magen men sist grävde jag ju i landet när vi kom hem men det där verkar ju vara olika.

• nennesjuttioåtta

lappis
    hehehe Endumen tror att din näsa är en mooooorot!

• nennesjuttioåtta

nä, nu ska jag nog till macken och köpa bröd. å er!

• nennesjuttioåtta

Tinga

Dunderklumpen var inget barnprogram, utan en film! Så har ma itne sett den är det nog lätt att missa den. Det är dock en pärla och Gösta Ekman som EnDumEn (han som sjunger Farväl) är bäst!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter