Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Liten, aha, det förklarar saken, då tittade jag inte på rätt ljusstake!
Ligger leksaksaffären i närheten av ditt jobb, i stan eller på väg hem?
Liten, aha, det förklarar saken, då tittade jag inte på rätt ljusstake!
Ligger leksaksaffären i närheten av ditt jobb, i stan eller på väg hem?
Tinga, en sådan ljusstake har vi också, fast sjutton vet var den ligger nedpackad. Fick den i julklapp något år har jag för mig. Tror inte att jag sett den sedan vi flyttade till huset.
Suck, nu har de bestämt här på jobbet att vi alla ska dra ett namn och köpa en julklapp för 100 kr till den personen till julbordet (vi ska på Gondolen i år). Så jag drog just ett namn på en iofs trevlig dam här som jag måste hitta på något åt, men vad.
AM, aha, vad bra med en tung skål. Tyvärr bor inte vi stort nog för att kunna ha vardagsrummet Iris-fritt, särskilt inte eftersom vi bor på två våningsplan. När vi var på Halloween-fika hos vänner i Solna såg vi hur mycket lättare det var att begränsa vissa delar när man bor som de i lägenhet och därför på ett våningsplan.
Och jag gillar Litens ljusstake mest!
Nenne, oj så avancerat att behöva skapa ett eget projekt av ljusstaken!
Nenne, haha, när du förklarar det så där så låter det ju onekligen inte så svårt!
Lapinette, är det sol- eller skidresa du letar den här gången? Fast maken var inte så mycket för skidåkning eller hur var det?
Liten, den ljusstaken var också fin men ditt första förslag var mer adventigt.
Usch för magen som går under magen! Själv bor jag i mina Cecilija S som förra gången.
Tinga, njae, det är många saker som vi inte lokaliserat än sedan flytten tyvärr. Just i år är det ingen prioritet att hitta just den heller eftersom vi inte törs ha några levande ljus.
Vickan, jag använde dem långt efter förlossningen så ja, men hur menar du, varför skulle det inte gå att amma med dem på???
Vickan, nix, jag har aldrig provat att dra upp kjolen på byxan, det verkar krångligt.