Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Annars ... inga roliga hus till salu idag i Söderförort. Bara några intressanta om man är superhändig.
Annars ... inga roliga hus till salu idag i Söderförort. Bara några intressanta om man är superhändig.
AM - ICA Maxi har öppnat vid Lindhagensplan ... centralt för de som bor på Kungsholmen eller som oss som ofta svichar förbi där med bilen.
Telis - jag skrev DENNA vecka . Veckorna innan har det varit fina hus. Några följer jag budgivningen på just nu och de ligger på 4,8 msek. Ett av mina favoriter i Tallkrogen ... större än puttefnutte husen där samt tomt mot allmänning (kanske skickade jag länken till dig?) gick faktiskt inte upp till 5 msek som jag trodde utan stannade också på 4,8 msek.
Hej Omsan! *vinkar*
Tycker ju mer om Älvsjö men kommunikationen in till stan är ju suverän från Tallkrogen och denna "låda" låg vid en liten lekpark och inte alls så där tätt som de annars brukar ligga.
AM - det kanske regnade så det var skönare att stå i er portuppgång .
Låter skönt att bo i ett tråkigt hus byggt på 60-talet inne i stan men ändå på en liten återvändsgata ... ingen som spyr utanför vår port och så garage i huset . Senast igår kände jag att vi aldrig ska flytta (och jag som tittar på hus konstant). Kommer ju att ärva mammas sommarhus någon gång i framtiden och det kanske får räcka.
Omsan - VI letar inte efter nytt boende utan JAG har tittat konstant sedan vi köpte vår lägenhet inne i stan för 3 år sedan.
snaily - röstar för skidor!!!
Ja, det har du rätt i Telis. Ingen Ore här idag. Undrar??!!