• Fru E

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Lappis-har bara kunnat träna power en gång i veckan så det är inte mycket träning att skryta med att gå powerwalks fungerar sådär nu....

• Fru E

Trevlig kväll tjejer nu försvinner jag på AW

• Fru E

Ore om du vill får du hemskt gärna städa här hemma och packa alla grejor inför helgens utflykter

• Fru E

Lappis-det blir en tur till svärföräldrarna ikväll och imorgon, på söndag blir det till pappa och hans särbo och min bror med familj så inga speciellt spännande utflykter men avslappnande.

Maken var för söt igår när han ringde vid tio när jag var på AW och undrade var jag var. Han ville att bara han och jag skulle ta en öl/cider/vin innan vi tog tåget hem eftersom det var så länge sedan vi gjorde det.

Ore-ähhhhh vadå långt borta, jag kan skicka dammråttorna till dig

• Fru E

Lappis-så man får göra adoption och ivf parallellt?

• Fru E

I så fall behöver vi skostorlek, chokladfavorit, ålder, var man bor och hur länge man varit i karusellen

Lockar fram smygläsaren med lite choklad *komsikomi*

• Fru E

Men Nenne och Mugglan inte gör ni väl nr 2 i skåp

• Fru E

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!

Så nu har jag fått en naken bak masserad och det var INTE det minsta skönt! Fablars vad ont det ska göra för att det ska bli bra men massören var trevlig och inte det minsta generad när han drog ner trosorna på mig (hade dock x antal handdukar på mig så han såg bara en halva åt gången )
    Han såg inga tecken på ischias men rekommenderade en naprapat i Malmö som var hans lärare så får väl boka in en tid och få ryggen knäckt *ryser*

• Fru E

Lappis, Porchez-jag tror att det är baken som är huvudorsaken och mitt dåliga vänster knä.......men det känns mjukare nu eller vad man ska säga....får se hur länge det håller i sig bara

• Fru E

Trevlig helg tjejer

Jag drar norrut till svärföräldrarna och sedan min familj så har inte tillgång till dator på hela helgen!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter