Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

EA
    jag vet inte riktigt. Otålig! Och jag blir så less på mig själv för jag hoppas för mycket och kommer slå mig fördärvad igen om det inte funkar.

• nennesjuttioåtta

Madame AM
    Vad ser du i din kula egentligen?!?!

• nennesjuttioåtta

lappis
    jo, det är faktiskt väldigt skönt för jag har tappat kollen på dagar och så. Och så slipper jag ha koll på klockan också, de där alarmen som går kl 6, 14 och 22 är ju rätt enerverande. Och slipper få ont i magen av ÄP och alla äggblåsor. ja, jag kan rabbla upp hur mycket som helst.

• nennesjuttioåtta

muggles
    hahahaha ja jädrar, där sa du något!

• nennesjuttioåtta

har ni kollat på pungen riktigt noga någongång. Den rör sig ju!

• nennesjuttioåtta

muggles
    huvudet tar ändå inte in statistiken utan fattar det ändå som att det kan ju funka, kanske just den här gången. Fast samtidigt så är jag ju redan inställd på att det inte kan funka men .. äh. Störd!

har du inte sett det? Pungen måste vara slapp, och då rör sig skinnet på den! Drar ihop sig liksom så det ser ut som att det bor något precis under huden.

• nennesjuttioåtta

hahha, ja med tanke på ljudvolymen när min svårmor spyr så är det svårt att undvika att höra. Midsommarnatt i fäbon, inga andra störande ljud än en storspov som låter popoooooOOp poopoooOOOP i fjärran, lätt dimma över sjön och sen SQUIIIEEEEEEEEKKKKKK som ekar mellan bergen.

• nennesjuttioåtta

Jag tror på att de slipper frysa. Vad kan vara kallare liksom?

• nennesjuttioåtta

Jag kan ta det live nästa gång vi ses.

• nennesjuttioåtta

ja, men hon får skylla sig själv som inte biter av när Nenne kör snapsvise-race.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter