Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA
jag vet inte riktigt. Otålig! Och jag blir så less på mig själv för jag hoppas för mycket och kommer slå mig fördärvad igen om det inte funkar.
EA
jag vet inte riktigt. Otålig! Och jag blir så less på mig själv för jag hoppas för mycket och kommer slå mig fördärvad igen om det inte funkar.
Madame AM
Vad ser du i din kula egentligen?!?!
lappis
jo, det är faktiskt väldigt skönt för jag har tappat kollen på dagar och så. Och så slipper jag ha koll på klockan också, de där alarmen som går kl 6, 14 och 22 är ju rätt enerverande. Och slipper få ont i magen av ÄP och alla äggblåsor. ja, jag kan rabbla upp hur mycket som helst.
muggles
hahahaha ja jädrar, där sa du något!
har ni kollat på pungen riktigt noga någongång. Den rör sig ju!
muggles
huvudet tar ändå inte in statistiken utan fattar det ändå som att det kan ju funka, kanske just den här gången. Fast samtidigt så är jag ju redan inställd på att det inte kan funka men .. äh. Störd!
har du inte sett det? Pungen måste vara slapp, och då rör sig skinnet på den! Drar ihop sig liksom så det ser ut som att det bor något precis under huden.
hahha, ja med tanke på ljudvolymen när min svårmor spyr så är det svårt att undvika att höra. Midsommarnatt i fäbon, inga andra störande ljud än en storspov som låter popoooooOOp poopoooOOOP i fjärran, lätt dimma över sjön och sen SQUIIIEEEEEEEEKKKKKK som ekar mellan bergen.
Jag tror på att de slipper frysa. Vad kan vara kallare liksom?
Jag kan ta det live nästa gång vi ses.
ja, men hon får skylla sig själv som inte biter av när Nenne kör snapsvise-race.