Summan av kardemumman - livets väsentligheter
intressant slut på den här tråden...
www.familjeliv.se/Forum-7-148/m47451750.html
intressant slut på den här tråden...
www.familjeliv.se/Forum-7-148/m47451750.html
lappis
ja, hon började äta efter sin blodgrupp och så... ja jag vet inte vad man ska tro. Och hon har inte ens fått tillbaka proverna från kliniken i USA.
lappis
du och jag.
något som jag lyckades googla fram(tillförlitligt, pwahahah!) var att just min blodgrupp hade högst immunförsvar... Aj då.
lappis
nä, vem vet? Det kanske hade funkat ändå men det får man ju aldrig veta.
vickan
jag vet min eftersom jag lämnade blod förut innan de tröttnade på att jag var så svårstucken (de vill ju gärna ha något ställe kvar att ge mig blod i om jag behöver det).
Lapinette
I know. Inte konstigt man blir knäpp och känner att man hela tiden måste leta fel och tycker att det är mitt fel.
lappis
precis! Och vad gör "alla andra" som det funkar för hux flux första gången som vi inte hittar nyckeln till? Nä, tänk om man bara kunde släppa det dåliga samvetet och inse att inget vi gör kan påverka. Antingen funkar det eller inte och gör det inte det så är det inte vårt (medvetna) fel.
iofs HAR jag släppt det till viss del men det gnager ju någonstans ändå. Och det gnager även att jag inte orkar kolla upp alla såna här saker, t ex Alan E Beer-kliniken och så. Nä, pärskans karusell...
snaily
hahahahahah
Slogs om att få stoppa in armen upp till armhålan i en röv, det var ju en syn det. Tack!