• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Parnassia - näee! Hon som kommer från "betongen" och som gift sig med R. De fick en dotter i somras. (Inser ännu en gång att mitt förnamn är för vanligt.. fniss fniss... till och med i Parnassias och min gemensamma värld).

Ang magen - åhå! då är jag med! Och kortison har jag redan pga min matallergi. Ska genast testa!

• viktualia

Lappis - fniss fniss... lagom förvirrat med språken!!! Sånt fascinerar mig! Har en barndomskompis där familjen på fyra pers pratade tre olika språk - beroende på vilka som pratade med varandra... jag fattade inte något av språken men hörde när de bytte språk... yrsel!

• viktualia

AM - nopp, svår klåda är det absolut inte. Det är mer att huden spänner väldigt på ovansidan av magen. Men tack för omtanken!

• viktualia

God Jul till er som lämnar internettet!

Själv lär jag vara online till och från hela julen. Drar till sväronen imorgon efter lunch. En liten finess är att vi troligen kan köra i dagsljus!

• viktualia

Bocken - nääee ruttet med eldning...

Junilejon - hu vad läbbigt! *styrkekramar även till dig*

Ego - jag håller på med avvänjning av lergigan.. inser ju att jag nån gång måste sluta. Alltså mår jag lite halvskumt till och från... men klarar mig undan dramatiska toabesök i alla fall.

Annars har jag packat det mesta och väntar på maken som jobbar halvdag. Sen blir det okänd hastighet mot sväronen. Här är det snö och minusgrader, får väl se hur västsverige tänker presentera sig.... ...när jag för första gången i mitt liv firar ju någon annanstans än hemma... hmmm..

• viktualia

Ååååå tråddejtplaner hit och dit.. jag vill också...

...och troligen kommer Page med make och vovve förbi i mellandagarna! Tjohooo!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter