Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ja och det där med att vilja ha ett minus har jag ju redan upplevt och jag tycker det räckte med en gång...
Ja och det där med att vilja ha ett minus har jag ju redan upplevt och jag tycker det räckte med en gång...
Sept: kan inte, måste förbereda en kurs som jag ska hålla imorgon kl 8.30 - finns ingen ersättare. Så jag har köpt test som jag ska ta imorgon bitti. Sedan får jag ringa under dagen. Hade jag haft akut ont så hade jag åkt in genast men jag har ingen lust att sitta där i 6h. De kanske inte ens kan se ngt än?
Nenne: jag har luskat reda på att iaf i Gbg kan man boka tid på gynakuten via sjukvårdsrådgivningen. Man får kanske inte tid samma dag men man slipper sitta i väntrummet och bli nerprioriterad (som jag blev sist). El så kanske Mvc kan ta hcg?
Sept: jobbigt med magsjuka - är det du el lillan som har det?
Hej, fick "icke gravid" imorse så jag är rätt lättad... Nu kurs!
Lappis: härligt att du är lycklig! Det är jag med
Snorkis: hoppas att symptomen kommer tillbaka! Det behöver inte vara ngt knas...
Igår hade vi besiktning på huset och det hittades i princip ingenting!!! Jag är helt förvånad. När vi hade besiktning i vår nybyggda lgh var det betydligt mer slarvfel.
Sedan var vi och tittade på tapeter på Engelska tapetmagasinet, vi funderar på den här i vardagsrummet som fondvägg: www.wall-covering.ru/fran/elitis/SERIE%20LIMITEE/%28095%29%20544-26-71%20=%20123.jpg
Lappis: nej jag hade ont när jag gick och lade mig i onsdags och igår kände jag lite lite men det är borta nu. Vet inte om det var inbillning??? (Tror dock inte det.) Men tanten kom med buller och bång igår - kände det direkt när jag gick upp på morgonen att hon bestämt sig för att kliva in. Så det är lite skönt, verkar inte vara ngt knas.
Cicci: uj vad jobbigt med kruppen!! Förstår att det är tungt att inte kunna följa med till sjukhuset. Stackars Victor som ska behöva vara så rädd!
Snorkis: jag kände rätt lite av min grav när jag var grav med Moa, tyckte det var lite jobbigt att inte känna ngt. Men samtidigt är det ju skönt att slippa må illa...
PB: jag förstår att du blir vansinnig på din sambo om han inte gör det som han lovat, hade jag med blivit.
Sweet: kul att se dig lite mer härinne igen! Hur mår lilla E?
Maken har en kliande fläck på ryggen och ska iväg och kolla den idag - hoppas de inte hittar ngt. Lite orolig...