• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Dillen??!!! Tror inte den kombinationen förklarar varför jag mått så dåligt i mina dar.

• Lapinette

Tequila är inte gott men det innebär ju också att jag aldrig blivit dålig när jag druckit det ... för det blir inte allt för många. Men släpade hem en klasskompis när vi var nere i Österrike som hade tequilarace med en kille. Jösses, vad hon var pigg och fräsch efter det. Slängde henne i duschen och hällde kallt vatten på'na.

• Lapinette

Min klasskompis var nog glad efteråt att vi släpade hem henne för när vi dök upp på den puben så skulle hon precis upp på bardisken för att strippa för alla karlar som hejade på henne i tequilatävlingen. Vi fick verkligen (hon var stoor och stark) släpa henne ned från baren och tillbaks till hotellet. Hon skrek och var skitförbannad på oss eftersom hon skulle vinna.

• Lapinette

Vilket jädra samtalsämne men eftersom jag är så bevandrad i frågan så måste jag tillägga ...

... jag spyr 95 % av alla fall hemma i mitt eget badrum - dagen efter.

nenne - har du en liten kopp under skrivbordet?!!

• Lapinette

Hallå era galningar!

Cissi du är helt jäkla tokig. Vad det något speciellt att gå på xx toalett och svinga hans racket??!!

• Lapinette

Hi, hi ... har åtminstone två vänner med dagens namn! Den ena fick den andres mail får en tid sedan.

• Lapinette

Här kommer man tillbaks efter en lååång presentation + en sväng ut för att köpa vin till helgens middagsbesök och vad ser jag!Blivande fru L - 33 ÄGG!!! Galet mycket! Otroligt att äggplocket gick så smärtfritt. Har hört från andra som haft många ägg att ÄP inte alls varit trevlig. Så skönt att allt går bra och håller tummarna för toppägg tillbaka på fredag.

Frejis - skoj att du tittade in och att allt är väl.

• Lapinette

BS - jag längtar tillbaka!!! Så här känns det varje år i okt/november när regnet hänger över mig varje dag. Vissa av korten är ju t o m tagna i november månad, iklädda t-shirts promenerade vi i l'Esterel. Själv sitter jag just nu och kollar en gammal fling i Paris foton på FB. Skoj då jag var nere och partajade med honom i Paris en helg och därmed känner igen många av hans kompisar (som finns med i hans album).

• Lapinette

Ser att mugglan har kommenterat på något av mina foton men sitter fortfarande och bläddrar i min flörts album. Shit han laddar typ ned allt han har i kameran (200 bilder) när han varit på semester. Själv sitter jag noggrant och väljer ut några enstaka.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter