• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Visst! På min FL tråd var det 1 tror jag som lyckades på första IVF'n. Sen ytterligare 1 på andra och så var det flera som tog igen det efter typ 3 IVFer och 2 FET eller som den senaste tjejen som gjort 6 IVF och sen blev gravid på naturlig väg. Jo, det är 2 som blivit gravid på naturlig väg.

• Lapinette

snaily - vad myyyysigt det låter .... NOT!

• Lapinette

Ditt jobb känns betydligt mer jordnära och trevligt än mitt (ja förutom det där med att gräva i kobak). Själv sitter jag här hemma med skrivbordet fyllt av grafer och siffror.

• Lapinette

Jösses ... vill inte ens tänka tanken (man tycker att det inte borde vara så skönt att få en hel arm inkörd DÄR).

• Lapinette

Det är lite tidigt för fredagsurspårning ... brukar inte den komma närmare 15-tiden i vanliga fall?!

• Lapinette

Vickan - ja du har verkligen missat superintressant diskussioner här under ditt telefonsamtal .

• Lapinette

Cissi - ditt lilla marsvin! Låter skoj med fest, hoppas du hinner nyktra till innan dess.

• Lapinette

Min make gillar också julbocken! Brukar följa hur lång tid det tar innan den brinner ned och vad de har preppat den med varje år.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter