• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nu är det ju så här att är man inne i IVF svängen så blir det många bäckar små. Tror jag har nämnt det förut men våra vänner som adopterat från Ryssland la ned 250 000 på IVFer. Så 2 400 kronor gångar x antal gånger för att rädda ett äktenskap känns inte så himla farligt.

• Lapinette

Sweet gjorde ju också en muffmakeover. Kanske något liknandes hennes? Tycker det är konstigt att de inte sett det tidigare hos din väninna Cissi med tanke på hur oändligt många VUL man gör i samband med IVF. Fast det är kanske något man inte kan se?

• Lapinette

AM - sparka lite på honom och peka på väskorna (barnens)!! Min make är också hopplös när det gäller packning. Han glömmer inget, har bara sig själv att tänka på (hittills) men han gör det i sista sekund för han hatar att packa.

• Lapinette

kokisen - det låter ju som en lätt koll!

• Lapinette

nenne - har faktiskt inte en aning om hur det funkar?! Antar att det inte kommer någon blödning om något av äggen blir befruktat men vad vet jag??!!!

• Lapinette

Det kommer kanske ut när du kissar?!

• Lapinette

nenne - så är det nog!!! Attans vad vi är kloka här inne .

• Lapinette

Kommer ni ihåg mitt senaste psykbryt för en så där 2 veckor sedan? När jag grät då två kompisar plussat på naturlig väg efter att ha gjort ett gäng IVFer? I alla fall, var inne på FL igår och såg att det ena har fått missfall. F'n vad livet är orättvist. Andra MF och 6 gjorda IVF. Det vet inte alls om de orkar, vill och om det är lönt att fortsätta. Min andra kompis har jag inte vågat smsa till (hon har ju också ett tidigare MF i bakfickan).

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter