Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA - trist !
Telis - visst är det sjukt? Det är typ 4 möten med soctanten som ska genomföras. Trodde det skulle vara klart på 1 månad!
EA - trist !
Telis - visst är det sjukt? Det är typ 4 möten med soctanten som ska genomföras. Trodde det skulle vara klart på 1 månad!
Ja, det vore inte helt fel junilejon!
muggles - av vad jag har hört så jobbar visst soctanterna med annat också?!! Trodde bara de servade oss!
nenne - när sticker ni till Falun?
Jag har faktiskt inte onda tankar om andra blivande föräldrar mer avundsjuka och uppgivenhet över att vi aldrig blir det.
nenne - om telefonen ringer - svara inte!!!!
Sorry, dåligt skämt! Så klart de inte ringer det är ju en stridis som redan har överlevt så många dagar.
Snorkis - trist med alla jämförelser. Kan inte ni säga åt era mödrar att sluta med sånt trams?
Blivande - lycka till med ruvningen. Du verkar verkligen ta det med ro. Härligt och positivt!
Annars så är det ju FRRRRRRRREEEEEDDAAAAAAAAG och jag har precis varit på fotbehandling och ska nu jobba hemifrån resten av dagen .
Snorkis - säg vad du tycker! Det mår du bäst av.
nenne - känner igen känslan ... jag glömde t o m bort att de faktiskt kunde ringa och så helt plötsligt ringde telefon och jag fick panik .. men det var en kund.
nenne - fotbehandlingen var välbehövlig, mina fötter såg ut som riktigt lagrad parmeggiano !!!