Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

vickan
    du borde väl stå längst fram snart då, eller?

• nennesjuttioåtta

muggles
    ååh prata inte om det! Vi har haft så jäkla svårt att gå upp på morgonen hela veckan! 2 dagar har jag fått äta frukost på jobbet för att vi inte hunnit...

• nennesjuttioåtta

AM
    tack, men jag vet inte var jag ska klistra in html-koden. Så här säger den när jag försöker:

Åtgärda felen nedan och skicka mallen igen.
    Din mall kunde inte tolkas eftersom den inte är giltig. Kontrollera att alla XML-element har avslutats ordentligt.
    XML-felmeddelande: The markup in the document following the root element must be well-formed.

Vad har jag gjort för fel?!? Jag kan INGENTING om kodning

• nennesjuttioåtta

snaily
    Vet du var man får tag på giraffbajs?

• nennesjuttioåtta

snaily igen
    just det, nej, nancys öron verkar inte klia, de är bara fulla i vax i krumelurerna. Det blir att inköpa sånt där medel i eftermiddag.

• nennesjuttioåtta

Tinga
    ahhaha är du grossist?!?!

• nennesjuttioåtta

am
    woohooooo! jajemän! tack!

• nennesjuttioåtta

muggles
    aha. det där är mumbujumbo men säkert jättekul när man kan det. Jag kanske har fallenhet för det, jag läste nämligen att om man gillade sudoku så var programmering rätt grej att pyssla med.

Jag hade dock klistrat in koden på fel ställe så det var inte konstigt det inte fungerade....

• nennesjuttioåtta

Tinga
    ja, du har onekligen nishat dig i en väldigt smal branch. Giraffbajsgrossist. Men vem vet, det kanske slår igenom på bred front nu, trots att du är så blygsam med reklamen.

• nennesjuttioåtta

hej mamma-Ore! Stort grattis och krulltrumpetsfanfarr!!!!!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter