Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

oj tequila, my god! I min ungdom kostade inträdet på krogen 20 spänn och tequilan samma så för 80 spänn hade man definitivt en helkväll. Wohoo! Jättekonstigt att den krogen förlorade tillståndet..

Lappis, tur att hon fick lämna walk over i stripptävlingen. .-o

PB
    hahaha ja men den rör sig även när den inte är frusen!

BS
    Vilken otur ni har med vaccineringen hela tiden, tur att man inte bor i Stockholm! Hoppas ni får till det snart!

• nennesjuttioåtta

jag har nog bara spytt på toaletter, taxibilar eller i buskage. En gång sprayade jag dock ner en hel toalett med returnerad pyttipanna som kompisen sen hittade bitar av när hon flyttstädade under badkaret.
    jag har oftast spytt klart innan jag kommer hem *stolt*

• nennesjuttioåtta

tur att jag var till gyn och synade mig i *piip* för här verkar det då inte bli någon böj idag heller. Han skulle meddela Falun. Snacka tajming, man kan ju nästan tro att jag planerat det!

• nennesjuttioåtta

snorkis
    var det måhända en nidis? Har du testat??

Junilejon
    Vad konstigt att de inte nämnde möjligheten att frysa in grabbarna! Hoppas det löser sig! Jag kommer inte ihåg att din man var sjuk?!?!

EXPERTHJÄÄÄLP!

Snaily
    trött i högerarmen, jo jag tackar.
    Vet du förresten hur man ska göra med katternas öron? Vi gör bara rent i själva ytterörat men det är jättekletigt inne i alla krumelurer och där vill vi inte vara och peta men det ser ju inte så gött ut.

PB
    Hjääälp, vi har fått blomflugor i vår fina spindellilja, miljarder!!! Har försökt suga upp dem i dammsugaren men de kommer bara fler och fler ur jorden. Bara de inte förstör löken, den är så himla fin när den blommar! Vad göra?

• nennesjuttioåtta

muggles
    hahaha gör vi?

JAAA nu fattar jag!

Har du kikat in pungrörelserna nu då?

• nennesjuttioåtta

WOAAH! det blev ju versaler!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    Vilken galning du är! När kommer dina memoarer????

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter