Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

lappis

• nennesjuttioåtta

lappis
    inte så konstigt eftersom jag inte skrivit om det. Tror jag. Jag har inte haft så ont att det varit jobbigt utan mest att jag funderat vad det kan vara och trott att det ska gå över men det har det inte gjort helt sen sista ÄP.

• nennesjuttioåtta

tinga
    jaaa nu klarnar det, du frågade ju t o m om jag hade haft en cysta tidigare!

Ja, jag tror det går över av sig själv. Jag hade ingen vätska i buken iaf och mådde inte dåligt i övrigt.

• nennesjuttioåtta

Svårmor säger också klöka och hon är definitivt inte från dina trakter. Kanske något gammalt som hängt kvar?

• nennesjuttioåtta

hahahha

BS
    visst hade du kommenterat på min blogg? Böj hade inte varit bra att få en måndag, för då skulle FET bli på söndagen efter och då har de stängt. Så det borde vara fritt fram nu!

• nennesjuttioåtta

lappis
    GAAH! Klart ni ska få! Ett riktigt Gostroll!!!!

Vi funderar på Ecuador, faktiskt.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    Övar ni på det?
    Ta flera länder när ni ändå är igång. Jordenruntresa! Hemma igen med 15 barn.

• nennesjuttioåtta

GRATTIS ORE!!!!!!!

*krulltrumpeter*

Wohoo!

• nennesjuttioåtta

lappis
    AC har dem på listan, har inte kollat några kötider. Men det vore ju lite händigt med det landet för vår del.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    ja, förlåt. Borde ha citerat. Övar ni på att prata för er själva? Lampa. Ajaj.

jag skulle sagt hulka jag med, men klöka är nästan mer själva kväljningen, hulka är ju som det låter. Huuuuuööölka *splatter*

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter