Summan av kardemumman - livets väsentligheter
luuuuunch!
luuuuunch!
god morgon!
Här har jag torsdagskänsla så det kommer bli en lång vecka...
Grattis Goa-moa på namnsdagen! Hoppas på rapport från Ore och så småningom från FruLs ÄP.
Passionsblomman
Härligt med fotboll åt hela familjen!!! Nu kommer det där lilla ledsna "ingen" att strykas för gott!
Igår kom ännu en drös med gravid-besked, jahapp. Kul för dem. Jag tror mindre och mindre att det någonsin kommer bli vår tur.
muggles
Om jag räknat rätt, 21 par (42 personer) som var på vårt bröllop har fått barn EFTER att vi gifte oss och startade verkstaden. 6 av de människorna med någon annan än den de kom med på bröllopet, så de har dessutom hunnit gjort slut, träffat en ny, dejtat, flyttat ihop, bli på tjocken och föda under samma tid som vi väntat på nada. Då har jag inte räknat med bekanta som inte var bjudna på bröllopet, det är nog ett tjog till, förutom ni i tråden då.
och 1 par gifte sig året efter oss och de ska nu ha sitt andra barn i mars. 8 av ovanstånde par har fått sitt andra barn efter att vi gifte oss, så de var ju ingen direkt överraskning att de "kunde".
Cicci
Lappis
Det förklarar ju ett och annat, eller??!?!?
just det cicci
fina bilder på dig och dottern, vilken glad prick!
Kloka ord om avundsjuka och att man inte är störd för att man vill ha det man inte kan få.
hej, hahaha vad snälla ni är. Det är inte mig de vill vara kompis med, det är nog min man!
Mannen kommer ju från en tiny by där de spelar banjo och alla känner alla och de var väldigt många i samma ålder som umgicks de har fortfarande kontakt, och eftersom vi träffades så tidigt så är det ju numera mina vänner med. Och jag hade ett tight kompisgäng på gymnasiet som också var några stycken. Så då blir det ju rätt många. Sen har det blivit en enda röra med diverse kroppssvätskor blandade mellan dessa grupperingar så några barn, strul och veneriska sjukdomar finns ju tack vare att jag och mannen träffades, om vi ska ta åt oss äran för något. hur som helst, eftersom mina kompisar redan kände hans kompisar så blev det en väldigt lyckad bröllopsfest, som ni kanske förstår.
Några av paren som fått barn är ju dessutom våra kusiner, morbröder eller syskon också...
jada jada jada
Hej Frullis Pullis!!! Vad skönt att höra att du fått upp näsan ovanför ytan! Det märks på dina inlägg också.
Parnassia
Hoppas du får svar på vad det kan vara snart, låter jobbigt och svårt att inte oroa sig!!!
EGO igen
Kom precis tillbaka från gyn, jag hade då ingen infektion vad han kunde se (fast han kikade ju inte direkt ihjäl sig heller) men trodde att det onda berodde på IVFerna, eftersom jag fått en redig laddning med ägg och det är jobbigt att bli stimulerad. Jaja.. Hur som helst, han såg även ett ägg på G så nästa vecka, om det tinar som det ska, blir det FET!
Glömde ju skriva
HEJ OMS!
hahaha jag vet, jag är sen...