• snaily

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Parnassia
    Är även väldigt arg på alla som måste diskutera resmålen på Facebook Inte alls så att det är jag som borde hålla mig borta från såna ställen på nätet om jag vill förbli ovetande, nej då, hur kan det vara MITT ansvar!?

• snaily

Tack Vickan, nu vet jag att det första resmålet inte var en svensk stad
    Kanske ska ge upp och kolla På spåret nu på en gång istället för att gnälla... fast maken vill ju också se och han ska gå och sussa nu, helgjobbare som han är.

• snaily

Parnassia skrev 2010-01-22 22:09:44 följande:

Men det är väl alltid bara en svensk stad!?! Och den har jag ju sagt! Så det finns ju absolut anledning att se resten.
    Är det, det hade jag ingen koll på. Man lär sig något nytt varje dag!

Finns det redan bilder i galleriet alltså? Måste kolla...
  • snaily

Wohooo, personnummer, coolt! Blev det några snygga fyra sista siffror? Är det så att de kan få lite vad som helst nu för tiden och inte som när vi föddes, att det berodde på var någonstans i landet man föddes?

• snaily

Telis
    Miljövänliga snigeln säger använd! Väldigt skeptisk till att majoriteten håller med

• snaily

Om det inte ser jättesunkigt ut förstås, i så fall släng...

• snaily

Synd att Peter Wahlbeck åker ur Let's dance, fanns väl sämre par att skicka "hem"!? (Kände ett trängande behov att också "skvallra" lite om tv-program )

• snaily

Telis
    Det är väl ett litet barn som använt grejerna? De kissar väl ALDRIG på sig, inte kräks heller!

• snaily

Nehej, nu ger jag mig för idag och klappar mig själv på axeln för att ha åstadkommit en ansenlig summa inlägg idag!

Ska göra trötta maken sällskap i sängen, under dubbeltäcket. På tal om fisar förresten så har vi ju en liten Korv som gärna bidrar med tysta men oerhört illaluktande gaser - gärna när han krupit upp i sängen med bakdelen mot ens ansikte!

Godnatt på er!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter