Åh vad jag blir hungrig och sugen på vin av ert vin- och matprat! Tyckte de hade fantastiska viner i västra Australien, tyvärr finns nästan inga av dem att få tag på på Systembolaget.
Fast nu har jag börjat mitt nya liv och ska dricka mindre alkohol, motionera mer och äta nyttigare. Kanske... (Dålig karaktär - vem? Jag??) Inbillar mig att det kommer kännas bättre inför IVFen, även om det kanske egentligen inte gör någon skillnad.
Jag har verkligen pinsamt o-gröna fingrar, alla blommor bara dör hos mig. Kan ju ha något att göra med hur jag (inte) sköter om dem förstås...
Känner mig också lite träffad av dina brudbukettsexempel PB Jag hade kallor, fast i en originell färg i alla fall (?), orange (mango tror jag färgen kallas). Ska slänga in en bild i mitt galleri igen, bara för att.
Blev en liten sväng på skateskidorna, så soligt och härligt, det var som en vårdag! Blir alldeles lycklig av sånt. Sen har vi gått en långpromenad med Korven som hade sällskap av en annan hund, en tik. Han blev helt upp över öronen förälskad i tiken och försökte hänga med i hennes tempo hela promenaden. Han är helt utslagen nu!
Maken har fått praktikplats på ett företag här i byn, och tanken är att praktiken övergår i jobb i januari. (Dock säsongsjobb, men ändå.) Hurra!